Gå til innhold

Hvilken dato passer for folket?  

48 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer for folket?

• Søndag 7 Juni 09
      13
    • Søndag 14 Juni 09
      8
    • Søndag 21 Juni 09
      19
    • Søndag 28 Juni 09
      9

Anbefalte innlegg

• Svar 487
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Omg at jeg ikke fikk vært med...

Kjørte veteranløp i en Fiat 131 Mirafori, hadde håpt at det skulle være overstått litt tidlig så jeg fikk hilst på bmwfolket, sånn ble det dessverre ikke.. Ser ut som et supertreff ihvertfall, håper dere snart tar initiativet til noe sånt igjen!

Skrevet

"Dessverre var det en kar som ikke kunne styre seg på tur opp, meget unødvendig, men lite vi kunne gjøre med det."

Haha, va vell fleire der bak som klødde i bak dekka..

Blod seriøs...... :D

Skrevet

Takker arrangøren for ett hyggeli treff.. Flott å kjøre kolonne opp trollstigen :) . Stiller garantert igjen om jeg er hjemme fra havet, da med nylakkert bil og shinede felger :D

Skrevet

Skikkelig bra treff dere har fått til. Skulle egentlig dit, men havna i Ålesund på fotballkamp istede. Kjørte igjennom Åndalsnes både fredag og søndag.

Bra at folk orker å organisere slikt. Fine bilder ble det å :)

Kommer neste år! Godt å se gammelbilen igjen, Knut.

Skrevet
"Dessverre var det en kar som ikke kunne styre seg på tur opp, meget unødvendig, men lite vi kunne gjøre med det."

Haha, va vell fleire der bak som klødde i bak dekka..

Blod seriøs...... :D

Blodseriøs ja :)

Poenget er at en av grunnene til at kommunen stilte med plass og atpåtil tok seg bryet med å feie plassen for oss var at det ikke ble noe tull og negativt skriveri i etterkant.

Så du skjønner nok at det bekymrer meg, spesielt med tanke på at både jeg og de fleste andre vil fortsette med slike treff.

Og du vet like godt som meg hvor negative enkelte er bare de hører navnet BMW, derfor ser jeg, og nok de fleste andre, at vi oppfører oss så lenge treffet varer :)

Og som jeg presiserte ovenfor flere, hva som skjer etter treffet får enhver selv ta ansvar for.

De som kjenner meg vet at jeg elsker lukta av svidd gummi, men som sagt, det var ikke rett tid og plass.

Hadde jeg fått det til skulle jeg gjerne hatt en burnekonkurranse, men det er så godt som umulig å få til pga motviljen mot bil som hobby blant de fleste som sitter på eiendommer vi kunne brukt.

Så jeg håper du forstår poenget mitt Hååns, du vil vel gjerne se at det blir flere treff du også? 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...