caaatooo Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Og dersom Hartge igjen kommer til å tilby 199 kW's utgaven av 325d, er vel bilen meget så komplett? Unnskyld OT, men vet du hvorfor Hartge ikke lengre tilbyr denne oppgraderingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Unnskyld OT, men vet du hvorfor Hartge ikke lengre tilbyr denne oppgraderingen? Det jeg ble fortalt, var at denne muligheten ble trukket i sommer, grunnet endringer i motorstyringsenheten på produksjonsmodeller fra da og utover. Srtandeveien Auto håper og tror det vil komme en oppdatert utgave, som blir godkjent fra BMW sentralt. Først da vil de tilby denne 199 kW's utgaven til alle 145 kW's utgaver igjen. Denne infoen skal stemme sånn noenlunde i hvert fall...! Det jeg derimot ikke har fått avklart, er dersom du går for Hartge ECU chip fra 145 kW til 170 kW, vil du da kun måtte ut med oppdateringsprisen dersom du vil oppgradere til en evt ny 199 kW's utgave, eller om hele beløpet vil bil krevd inn...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2008 Gratulerer med en fantastisk flott bil! Og dersom Hartge igjen kommer til å tilby 199 kW's utgaven av 325d, er vel bilen meget så komplett? I hvert fall med et par av "forbedringene" dine! Har selv to (!) E90 330xdA'er nå, som er chippet opp av Hartge. Og ingenting er så gøy som en kjøretur nå! Det må bare prøves! Litt sent svar her. Gikk forbi meg. Jeg er fornøyd med bilen som den er, så kommer nok ikke til å trimme den. Er jo ikke i nærheten av 911 men fantastisk bil fordet. Bilen kommer til å bli solgt gjennom stenshagen senere og jeg kna da ikke ha trimmet den. Da ryker nok jobben... Forresten så snakket vi sammen forleden vedrørende m5 touring! Kommer en liten updat om ikke lenge. Nyrene er lakkert i bilens farge dvs sort met og baklyktene er sotet. Det ble litt vel mye, når bilen står stille men når den går og baklyset er på så er det ikke alt for sort, bare litt fort sort!! Bilen blir bare kalt kebab tralla!! bilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Litt sent svar her. Gikk forbi meg. Jeg er fornøyd med bilen som den er, så kommer nok ikke til å trimme den. Er jo ikke i nærheten av 911 men fantastisk bil fordet. Bilen kommer til å bli solgt gjennom stenshagen senere og jeg kna da ikke ha trimmet den. Da ryker nok jobben... Forresten så snakket vi sammen forleden vedrørende m5 touring! Kommer en liten updat om ikke lenge. Nyrene er lakkert i bilens farge dvs sort met og baklyktene er sotet. Det ble litt vel mye, når bilen står stille men når den går og baklyset er på så er det ikke alt for sort, bare litt fort sort!! Bilen blir bare kalt kebab tralla!! bilder kommer. Aha! Jeg lurte litt på hvem du var, da du sa du kjente meg igjen fra forumet her ja... Og når det gjelder M5'en, så hadde det vært en utrolig morsom bil å få selge, men omstendighetene rundt denne gjør at jeg raskt trekker inn årene. Uansett hvor billig den kan være, så er det noe med det at bilen skal være perfekt.... Det skal jo tross alt være en "Drømmebil!" Og jeg ser det at bilen din ikke kan chippes, med fy svarte hvor kjekt det er med 272 hk og 592 Nm. Og mye vil ha mer...! Kan kronen styrke seg tilbake til gamle høyder, blir det en 335d på meg, selvsagt med Hartge chip. 335 hk og rundt 650 Nm må jo absolutt bare oppleves! Ellers gleder jeg meg til å se de oppdaterte bildene av din bil. E92'en er jo et av de flotteste karroseriene BMW har, men jeg har aldri sett bilder av sotede baklys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Kjempe fin coupe du har fått deg. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Da er bilen tatt bilder av. Er en liten stund siden men har ikke rukket å legge ut. Jeg har solgt de orginale 19 tommern som jeg brukte på vinter og låner noen 18 tommere. Bilen er også forøverig solgt!! Grillen er lakkert i sort metallic! med vanlig lys på. Siste bilde er med bremselyset på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Det der var jo rett og slett grisetøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Ble veldig bra. Svart er tingen Hva skal du kjøpe nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 Ble veldig bra. Svart er tingen Hva skal du kjøpe nå da? Den er litt vel svart på lyktene når den står parkert, men med lyset på er det perfekt!! Hva kjeg skal ha nå!? Ikke lett og si, man tanker som surrere vi får vente å se.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Ble tøft dette, selvom baklyktene er litt for mørke etter min smak. Og her en annen grill med krom på fronten av spilene som ser bra ut på svart e92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innovation Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Hei milhouse! Er litt på "hæla" her i forhold til å få gratulert deg med denne pærlen av en bil Har fått med meg at du har solgt den...noe som i seg selv betyr at; 1. Du bytter bil for ofte. Eller 2. Det er alt for lenge siden jeg har snoket rundt på forumet. Eventuelt en kombinasjon av disse Uansett, vogna er upåklagelig! Hva blir det neste? Spekke opp en 09 325dT? Om du gjør det kjenner jeg en potensiell kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Grisefet bil! Bare sleng på noen litt mørkere ruter, og hele veien fram! Og noen frekke felger med kant.... Ellers perfekt! Helt svart bil er sjef! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Hei milhouse!Er litt på "hæla" her i forhold til å få gratulert deg med denne pærlen av en bil Har fått med meg at du har solgt den...noe som i seg selv betyr at; 1. Du bytter bil for ofte. Eller 2. Det er alt for lenge siden jeg har snoket rundt på forumet. Eventuelt en kombinasjon av disse Uansett, vogna er upåklagelig! Hva blir det neste? Spekke opp en 09 325dT? Om du gjør det kjenner jeg en potensiell kjøper hei, bilen går fremover og bakover fremdeles? Går relativt fort i svingene ja. Viktig det. Hva det neste blir er uklart. Har opparbeidet med en del Ek i bilen så vurdere å dytte det inn i leilighetslånet. Ellers så er det nå jeg kan være dum!! BMW lansere noe i mai som er ganske spennende, men veldig ulikt meg. Jeg liker ikke cab. Nei vi får se. jeg venter i spenning selv!! Diezel: er ikk min biler lengre men hadde blitt rba med mørke ruter. Det var planen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innovation Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Så bra! Du får holde oss oppdatert med planene... Alltid spennende med nye prosjekter. Kanskje jeg stikker innom en dag, om du byr på kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Så bra! Du får holde oss oppdatert med planene... Alltid spennende med nye prosjekter. Kanskje jeg stikker innom en dag, om du byr på kaffe kaffe har vi så det er bare å komme innom. Lette ikke faren din etter bil også eller blander jeg litt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå