Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32

Anbefalte innlegg

Skrevet

Larsen, en kan ikkje forlange att en motor som har stått iro i nesten 2 år skal starte å gå som normalt dei 30 første sekunda den går igjen.. Føler du prøver å anntyde det er noke gale med motoren til aleksander i det siste innlegget ditt !

Skrevet

Les innlegget ditt en gang til, ha i bakhode att dei som har lest maangen av dine slibrige innlegg før,( overalt på forumet) skal tolke "starta bilen min idag og min er fortsatt like smood" ka inntrykk trur du 70% av folket her inne har av det innlegget då ?

Skrevet

Det er opp til hver enkelt...På forrige side skreiv jeg at jeg håpa på bøllete tomgang. Så blei jo skuffa når det ikke var det, siden denne gikk litt ujevnt ved første oppstart.

Skrevet

Larsen er berre å ignorere! :)

Eg synst det hadde vert rart vist motoren til Grepstad starta å "malte som ein katt" etter så lang tid, det skal jaggu mykje til :)

Skrevet
Larsen er berre å ignorere! :)

Eg synst det hadde vert rart vist motoren til Grepstad starta å "malte som ein katt" etter så lang tid, det skal jaggu mykje til :)

8):lol:

Skrevet

Hei folkens!

Akkurat komt heim frå Tyrkia-ferie, så får oppdatere med det eg ikkje rakk å slenge ut av bilder før eg for.

Modda innsuget til å passe mot ix-bkf:

0rwoiyszzkgi02a1ig29.jpg

Laga tut for å få festa KN-filteret (jepp, avløpsrør kan brukast til så mangt)

3enqg2wbt9xxrr7jszir.jpg

u67ri9wyn289wa58tb9y.jpg

Ved hjelp av lighter, ein bestefar inne i bilen som fulgte med på temp-målar, klarte eg spore meg fram til pin-nr i kontakta ved siden av, ka som gjekk til temp-sensor. Bytta blendeplugg med e30-sensor, og laska meg inn på nabokontakta:

u5rx6oda29nd2ctuxb2w.jpg

gx0bzn3c7kv5iuysko01.jpg

Ser neeesten orginalt ut:

1b1qggd0dukm7hbr5htb.jpg

Avslapping i baksetet med øl ei sein natt i ferien:

com9i8aryv7amr1opa7s.jpg

Kobla opp det siste av bensintilførsel:

z1oqqdchyjq9floe2lhf.jpg

tkhmk0ulc5axb86uku4u.jpg

lqnkqeqz81b05vb6r7f5.jpg

Klemmene manglar på bildet

Då dette ikkje er orginal M3 (sant Larsen :wink: ), måtte eg finne på nokke lurt for å få sele i midten til 2+2 baksetet. Lagde meg brakett som ordna dette:

a8sc0d5debbhzd3c9pcu.jpg

ntlhbs57hng8yrl8r5sq.jpg

Nye brakettar til M3 eksp. tank. Kjedeleg at dette ikkje var påsveist før lakk av motorrom.

1rlm0hl6pysldxt6grio.jpg

Triveleg besøk av tyskarstuk/combikamp Jørgen:

x1svi8kfxzxkqw96lrrc.jpg

Etter mykje grubling, endte eg til slutt opp med å bruke s50-oljekjølar:

kj3k5de3ry2eh7hsike3.jpg

Dette skal gå fint med tanke på høgda..

p9ugfsgj7vkm19geb9e6.jpg

Svinta kameraet litt under også:

i73pha1821xspg1pk8gu.jpg

70biv7x69fnogm2eciw9.jpg

3bo3pgahi1ek7s9ub5v7.jpg

zh0p31xt7dkf9vee792c.jpg

uhy2j1gkkd8ygooh3g0c.jpg

Skrevet

Vakkert! Ikke noe hastverksarbeid der i gården. :-)

Pass på klaring mellom inngående rør på oljekjøleren og reimhjulet. Min har subba litt der, men jeg har kanskje montert den litt høyere. Ca 10mm klaring var ikke nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...