Spiritus Sancti Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Visst faen starta´n! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Starta min i dag med ny mapp, og tomgangen er like smooood som før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Hvilken bryter skal du bruke til el viften? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Grattis med oppstart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Takk for positiv feedback folkens Flott Larsen, men du du sliter fortsatt med harking under køyring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Ja, til onsdag, da får jeg ny DME. Det er den som er feilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Larsen, en kan ikkje forlange att en motor som har stått iro i nesten 2 år skal starte å gå som normalt dei 30 første sekunda den går igjen.. Føler du prøver å anntyde det er noke gale med motoren til aleksander i det siste innlegget ditt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Nei, sa bare at det ikke var bølle tomgang. For jeg håpet at det ble bølle tomgang med den mappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Les innlegget ditt en gang til, ha i bakhode att dei som har lest maangen av dine slibrige innlegg før,( overalt på forumet) skal tolke "starta bilen min idag og min er fortsatt like smood" ka inntrykk trur du 70% av folket her inne har av det innlegget då ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Det er opp til hver enkelt...På forrige side skreiv jeg at jeg håpa på bøllete tomgang. Så blei jo skuffa når det ikke var det, siden denne gikk litt ujevnt ved første oppstart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Det her blir gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Larsen er berre å ignorere! Eg synst det hadde vert rart vist motoren til Grepstad starta å "malte som ein katt" etter så lang tid, det skal jaggu mykje til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Larsen er berre å ignorere! Eg synst det hadde vert rart vist motoren til Grepstad starta å "malte som ein katt" etter så lang tid, det skal jaggu mykje til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Hei folkens! Akkurat komt heim frå Tyrkia-ferie, så får oppdatere med det eg ikkje rakk å slenge ut av bilder før eg for. Modda innsuget til å passe mot ix-bkf: Laga tut for å få festa KN-filteret (jepp, avløpsrør kan brukast til så mangt) Ved hjelp av lighter, ein bestefar inne i bilen som fulgte med på temp-målar, klarte eg spore meg fram til pin-nr i kontakta ved siden av, ka som gjekk til temp-sensor. Bytta blendeplugg med e30-sensor, og laska meg inn på nabokontakta: Ser neeesten orginalt ut: Avslapping i baksetet med øl ei sein natt i ferien: Kobla opp det siste av bensintilførsel: Klemmene manglar på bildet Då dette ikkje er orginal M3 (sant Larsen ), måtte eg finne på nokke lurt for å få sele i midten til 2+2 baksetet. Lagde meg brakett som ordna dette: Nye brakettar til M3 eksp. tank. Kjedeleg at dette ikkje var påsveist før lakk av motorrom. Triveleg besøk av tyskarstuk/combikamp Jørgen: Etter mykje grubling, endte eg til slutt opp med å bruke s50-oljekjølar: Dette skal gå fint med tanke på høgda.. Svinta kameraet litt under også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Vakkert! Ikke noe hastverksarbeid der i gården. Pass på klaring mellom inngående rør på oljekjøleren og reimhjulet. Min har subba litt der, men jeg har kanskje montert den litt høyere. Ca 10mm klaring var ikke nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå