Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Helde på med ledningsnettet. Er montert orginalledningsnett som er standard lite utstyrt 320i frå 1984. Har fått tak i ledningsklyse til sentrallås og el-vindu, som stamma frå orginal M3. Sliter litt med å få kobla dette sammen. Vil at alt skal vere skikkeleg kobla og ikkje tjuva innpå i alle retningar. Må nokk ty til eit skikkeleg koblingsskjema ser det ut til, sjøl om eg har liten erfaring med dette.

Stussa også på to kontakter som ligger nede ved golvet til høgre for rattet. Finner ingen kontakt som skal innpå her. Er dette bilens orginale "uttak" for el-ekstra utstyr kanskje?

Om nokken har tips til dette, tas dette mot med stor takk :)

Har sendt forespørsel til eit firma i Tyskland som muligens har 325 ledningsnett med orginal kontakter for el-vindu og sentrallås. Hadde nokk vert det enklaste og beste om det ikkje vert for kostbart.

Kontakter under ratt:

awdezjpsxxntmq7ppj3t.jpg

unmblcmemmu8goa17sbl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Arne, heim å mekka litt i helga ja, tar det ein annan gang det passar seg veit du ;)

Svarte deg på PM Leif, good news! Nokken som veit om det er vrient å bruke facelift ledningsnett i preface bil? Veit at det ny type innfesting på sikringsboks, mulig denne kan byttast til gamle type botn..? Ellers må ein vel lodde om baklampe stikka, det går jo greit.. Korleis er det med facelift ledningsnett på preface tank? Tenker då på sjølve tankmålaren..

Hadde vert perfekt om dette lot seg gjere, så spara eg ein heil del lednings-bry, nokke som ikkje er mi sterkaste side...

Til slutt, eit par bilder frå helgas punnpanne-customisering:

meocvo94awbxoxu4mt1p.jpg

kncx5z5hloc5r9sbvlxp.jpg

1gzywfnj6ya7uwifzmbh.jpg

Mikka mykje fram og tilbake for å få klaring til traversen. Kutta meg heilt inn på olje-sila, så tanken var å ta resten på å smalne traversen. Likte ikkje heilt tanken på å svekke travers, så bestemte meg for å skjere ein firkant rundt olje-sil-dekselet, og flytte dette 1cm bakover. Dette gav full uttelling, så no skal det ikkje bli berøring. Dette gjorde igjenn til at peilepinnen kom i konflikt med den nye utsparinga. Blir nokk til at eg kutta peilepinne røret opp litt, det samme med pinnen. Vil derfor ikkje sjå heile måle spekteret på pinnen, men det får eg berre leve med, skal jo som regel vere på topp :) Panna vart levert til sveising idag, så blir spennande å sjå resultatet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg bunnpanna di ferdig sveist idag, det blei utruleg bra!!

Likar prosjektet ditt:)Ser ut som du gjer ting til dei grader skikkeleg, og det er slik det skal være!Håper eg får sjå den sigande i førde ein gang når den er klar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg bunnpanna di ferdig sveist idag, det blei utruleg bra!!

Likar prosjektet ditt:)Ser ut som du gjer ting til dei grader skikkeleg, og det er slik det skal være!Håper eg får sjå den sigande i førde ein gang når den er klar;)

Kjekt å høyre, det gir meir inspirasjon :) Ja, ein vakker dag blir det nokk ein liten tur i solskinnet, ser virkeleg fram til det. På samme tid blir det litt stusseleg å bli ferdig med den og, ka skal man då tenke på og drive med..hehe. Men no blir jo det aldri ferdig, er jo alltids noko nytt å oppgradere ;)

Jobbar du på Hellenes forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...