RF91 Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Skjedd nåke her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Ja, det er absolutt påtide med tilbakemelding fra denne kanten. Bilen nermar seg klar. Har litt smådill igjen, men det meste er begynt å ta form. Og det er velldig morro, no som det faktisk er 7 år sidan eg starta med dette tomme skalet. Etter at det meste var på plass av interiør, oppdaga eg selfølgelig at teppet var søkke vått rundt gasspedal. Dette som resultat av at det var lekkasje på kranen til varmeapparat. Måtte derfor ut med stolar og golvteppe som fekk seg ein kraftig gjennomgang med vannsugaren. Ny krane og register er montert, og teppet er no på plass igjen. Anbefalar e30 folket å bytte dette, om det ikkje allerede er gjort, for dette er veldig trasig å få lekkasje på. Legger ved litt bilder fra dagens status. flonoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Eg trenge ikkje skrive kva eg synst om dinna bilen for det veit du alt om! Er meget kjekt å sjå att du endelig nerma deg ferdig og att alt arbeidet snart er vel verdt det! G-RACING reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Hei. Kult å se at det nærmer seg ferdig. Du må ta den med på Breistein så vi får se når du får den på veien G-RACING reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 utrolig kult prosjekt G-RACING reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 (endret) Takk for hyggelege tilbakemeldingar folkens Skal eg droppe svarte striper i fangaren framme/bak, eller bør eg ha det? Er litt usikker.. Endret Juni 10, 2015 av G-RACING Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Bli bra detta Nokon plan på sånn ca når bilen e klar?Angåande stripene so kan vertfall ikkje eg gi deg ein meining då eg lika begge dele. Men køyr utan først, so ser du om du vil ha dei på seinare kvammis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Tror kanskje det blir en fin brytning med svarte striper. Kan jo bare prøve og hvis det ikke faller i smak så er det jo bare å fjerne de igjen ☺ G-RACING reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Virkelig flott bil og spenstig farge. Jeg ville brukt bilen litt først uten stripene som nevnt over her. Da kan du jo også prøve på med litt svart tape for å se hva du liker best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Ja, trur det blir det eg gjer. Først uten, for å sjå korleis det tar seg ut. Vurderte å klistre på svart EL-tape, for å danne meg eit inntrykk. Denne har jo svarte striper, og det blir jo neppe feil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Eg stemme for striper ! Da det blir ein brytning, kontrast er viktig sånn att du framheve den kule fargen på bilen din! Lambo orange fortjene det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Eg stemme for striper ! Da det blir ein brytning, kontrast er viktig sånn att du framheve den kule fargen på bilen din! Lambo orange fortjene det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Kjør på med striper ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 blir like glad hvergang jeg ser du har oppdatert:Dmen sorte nyrer ? neeeeeikjør på med svarte striper, du kommer ikke til å angre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2015 Blir vel sikkert svarte striper i fangarane, men det blir nok til slutt når resten er ferdig. Må teste uten først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå