Richie85 Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Hjalp veldig på høyden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Se her ja, ganske mye bedre dette Nic . Men hvor ble du av ifm. vårmønstringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Takker. blei dårlig når jeg kom hjem fra pussinga på fredagen og spydde stort sett helt til søndag ettermiddag så var liksom ikke helt i form til å kjøre langtur på lørdagen men tilbake til senkinga. har som dere ser blitt ferdig forran og prøvde meg bak idag. fikk fort ut interiøret og innerskjerm. satte så jekken under navet å hevet det helt opp så dempern/fjæra ble komprimert, satte på fjærklemmer og skrudde så nesten av de tre skruene til topplageret inne i kupèen. skrudde så av bolten i bunn av dempern så dempern var løs i bunn. slapp jekken ned igjen, skrudde helt av de tre skruene i toppen og så.... hvordan i HELVETE får jeg dempern ut av hjulbua!?!?!? prøvde å lirke og knote stort sett alle mulige veier for å få den ut men nei. er det noe mer jeg må løsne?? prøvde og å løsne det bakerste staget på toppen av navet uten hell, fikk det ikke av innerst noen som har tips elr gjerne en løsning?? please??? edit: leste og DIY'en her på forumet før jeg satte igang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 åååh! husker det helvette jeg og hadde! Jeg lirket først av fjøra, så klemte jeg demperen ås langt inn jeg klarte, å klarte å lirke den ut! Det skal nevnes at jeg også demonterte deler av bakstilling for å få den ut Det kan du gjøre! Blir lettere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 regna vel nesten med at jeg må demontere noe av bakstillinga, har egentlig ikke lyst til det så bl.a. at det var to stabilisatorstag som gikk under fra nav til nav, dette er vel noe som kommer til å sprette ut av sporet sitt når jeg begynner å skru fra hverandre? var heller ikke alt som var like lett å komme til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Det gjorde seg virkelig, er tøft med strekk og mye senking! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 takk for det Kai P litt bedre bilder men får bare unnskylde møkkete bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Ser veldig bra ut, trengs bare få den litt ned bak også nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Angående senkingen bak så kan du jo prøve denne fremgangsmåten, håper det hjelper; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... =senke+e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Det ble mye bedre! Må bare få deg dekk med mindre strekk nå, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Angående senkingen bak så kan du jo prøve denne fremgangsmåten, håper det hjelper;http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... =senke+e39 Funket for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Endelig montert ferdig understellet var deilig å få den ferdig senket. men var litt ivrig på justeringa så den er lit i laveste laget bak. får bare justere den lavere forran så det matcher noen uskarpe bilder av en møkkete men nysenket bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 ble jævla bra det der! mangler bare litt mtech så er du der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Se der, ja, nå ble det knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Utrolig bra senk! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå