D.C.V Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 [ironi]Katt, barn, hund eller hest kommer dem på min eiendom får de smake saltbørsa. jeg hater naboens unger og osikter på dem når jeg er ute å kjører, og flytter de seg ikke så synd for dem. akkurat det samme med hund og katt, men det er bare sånn jeg er, hater alt som lever[/ironi]
plugg69 Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 mye heimføingsprat her.. levende dyr er levende dyr, katter er som regel husdyr, og har en eier som er gla i dem.. at man ikke liker katter betyr ikke at man på død og liv skal kjøre over dem... synes ikke det er så fryktelig gøy når nabokatta har vært på panseret mitt jeg heller.. men det handler litt om å ha respekt for andre folk og fe..
E30_Dale Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Dette kan vel ingen her klage på.... Lå oss no hvertfall være enige om det Ja TAKK! Hu kan ta hjulskift på E30'n anytime :whoa:
Mexos Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Dette kan vel ingen her klage på.... Lå oss no hvertfall være enige om det Ja TAKK! Hu kan ta hjulskift på E30'n anytime :whoa: Samme her. Og hun kan få låne teleskopstanga mi og
Superbeetle Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Tror nok ikke jeg setter bilen foran katten min, men det går jo ikke an å sammenligne slikt. Folk som syter over at fangeren sprakk etter de kjørte på en katt blir jeg forbanna på. Vet også at om noen, noen som helst hadde plaget katten min el gjort noe med den som den ikke likte så skulle det blitt liv. Tolerer rett og slett ikke folk som plager dyr.. Jeg har nesten mer sympati overfor slike ting enn andre mennesker..
BlueM Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Bare i fall noen ikke oppfattet [ironi] og [/ironi] til D.C.V. her... Alt er ironi, før noen dyreelskere raserer forumet vårt med alskens svinerie. Når det er sagt så har vi halvannen katt. En som er vår, samt en nabokatt som tydeligvis har bestemt seg for to ting. For det første så er huset vårt et bedre hjem enn det opprinnelige. (les: Han har flyttet inn), for det andre, BMW er ålreite biler. Vi har jo tross alt hatt en ¤grøss¤ Renault som konebil her på bruket, men det var aldri - ALDRI et eneste potespor på den bilen. Min BMW derimot... Oioioioi. Etter at fruen fikk BMW også, så har det vært omlag likt fordelt. Dog skal han ha bonus for at han faktisk ikke bruker klør når han gjør feilslåtte forsøkt på å klatre opp på bilene. Dette er bevist ved laaaaaange sklispor blomsterstøv/pollen på nypolert panser, men uten den minste skramme. Flinke pusen.
pedro Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Jeg likte begge pusekattene jeg Har sikkert 11 pusekatter i nærmeste husene, men ingen av den polerende typen. Bare den skjærm/panser ripende typen. Vil bare si til PUSEPOLEREKATT at jeg har fire ac scnitzer som trenger en alvorlig. puss Bare ikke fruen får poten idet Pedro
Astri Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Tror nok ikke jeg setter bilen foran katten min, men det går jo ikke an å sammenligne slikt. Folk som syter over at fangeren sprakk etter de kjørte på en katt blir jeg forbanna på. Vet også at om noen, noen som helst hadde plaget katten min el gjort noe med den som den ikke likte så skulle det blitt liv. Tolerer rett og slett ikke folk som plager dyr.. Jeg har nesten mer sympati overfor slike ting enn andre mennesker.. Dyra er desverre mer forsvarsløse enn voksne mennesker... Derfor skjer dyreplaging litt for ofte...
BMW89 Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 jeg vil jo heller ikke ha riper på bilen min men jeg har heller aldri vert plaget med det. det eneste katten min gjør er og gni seg etter sidene av bilen og siden katten min er hvit så ser du ganske godt når den har koset med biler da er den grå på ryggen. men den har aldri klatret på en bil !
MortenK Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 En bil kan lakkeres, selvfølgerlig ergelig, men hvis det ikke er din katt så kan man vel snakke litt med eieren og finne en løsning Derimot så tror jeg at det blir vanskerlig å få liv i en katt med litt lakkering..
BMW89 Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 En bil kan lakkeres, selvfølgerlig ergelig, men hvis det ikke er din katt så kan man vel snakke litt med eieren og finne en løsning Derimot så tror jeg at det blir vanskerlig å få liv i en katt med litt lakkering.. enig her.
MatsBuer Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Hvordan er det mulig å gå ifra et bilde av en katt inne i en felg til en diskusjon om dyrehatere. Jeg har alldri vært borti noen som er lettere å fyre opp en mange av dere her inne. Dere er store kandidater for og vinne VM for hobby politikere og hobby politiet. og nå kan dere bare fyre løs på meg også. Knock yourself out!
BMW-Coupe Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Når Gunnar sjekker ut posten nå, så bytter han domene til www.katters.no 100% Sikkert!
BMW89 Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 du kan jo rangsere oss da fra 1plass og nedover og hvem du ville eventuelt stemt på hved neste valg
Ceylon Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Når Gunnar sjekker ut posten nå, så bytter han domene til www.katters.no100% Sikkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå