Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Citrus: Veldig enkelt å google det.. CSL er en lettere og mer ekstrem utgave av M3.

siggysk: Det er en "hurtigknapp" som aktiverer sportknapp + slår av antispinn, setter opp hastigheten på smg-kassen.

Skrevet
Rett og slett helt perfekt :) E46 M3 må være den sexyeste bilen i nyere tid :) (hverfall fra Bayern)

Ikke bare den mest sexy modellen fra BMW, men helt sikkert også den mest gjennomførte og fokuserte modellen fra BMW... vi snakker i klasse med de beste Porschene... 8)

Og bare det sier jo litt 8)

Skrevet

Var så heldig å få en titt på denne i sommer på ACR, men fikk dessverre ikke sett og ikke minst hørt den i aksjon. Var litt for opptatt med å ratte min egen M3 rundt banen VroumVroum01.gif

Skrevet
Ikke bare den mest sexy modellen fra BMW, men helt sikkert også den mest gjennomførte og fokuserte modellen fra BMW... vi snakker i klasse med de beste Porschene... 8)

I'm lost for words... :shock:

How come ?... :?

Skrevet

personlig er jeg enig i det som blir sagt, uten at jeg har prøvd csl eller de mest hårette porschene...

Skrevet

Primarily due to the.... - næææh - hovedsakelig av den enkle grunn at jeg begynner å tvile på mine egne ører når jeg hører den gode Fredrik si han betrakter noe som helst som jevnbyrdig med produktene fra min favoritt Stuttgart-bilprodusent.;):)

Skrevet

Primarily due to the.... - næææh - hovedsakelig av den enkle grunn at jeg begynner å tvile på mine egne ører når jeg hører den gode Fredrik si han betrakter noe som helst som jevnbyrdig med produktene fra min favoritt Stuttgart-bilprodusent.;):)

Fredrik har vel en stor plass i hjertet som er reservert til porsche han også, større enn den til bmw om jeg har forstått riktig...

Skrevet
Ellers så er det ikke så lenge siden det lå en csl til 950k ute, men den hadde ikke gått mer enn rundt 10k km mener jeg..

Stemmer det... Er nok denne som blir forvekslet! Den hadde gått 9000 ell noe..

Men fy for en sinnsykt rå bil.. ingen tvil om det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...