S.Arnesen Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Hehe,jeg har lappen og vel så d... Er kjørelærer ja... SÅ om ikke denne drar elever så vet ikke jeg.... ahh. fikk bare inntrykk av at du skulle ta lappen i denne. beklager det...
dutten Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 nydelig kjøreskolebil det der selv tok jeg lappen i en e46 325 cab digg det og når lærern absolutt ville ha ned taket på langkjøring
///MoePower Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Fin bil ja Jeg tok lappen i en E60 525d da jeg kjørte opp
elino Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Heldige elever må jeg si Gratulerer med nydelig bil *sikle*
Scampi Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Nydelig bil Tok lappen i en grønn E46 i Moss, ved Alfa Trafikkskole som KUN kjører BMW. Ryktet sier at de har skaffet seg noen E92...
Jås Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 Takker... Vi og holder oss til bmw,hadde en toyota en gang,men den ble for plastikk...
MariusW Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 S.arnesen missforsto litt. Han trudde at borre77 skulle TA lappen i den bilen. Men greia er jo at han er kjøreskolelærer og mener at det er flott for elevene å ta lappen i den bilen Personlig kjørte jeg opp i mercedes c220 tror jeg? Har ikke mye peiling på mercedes. Kjøpt med fotbrekk var det i alle fall, men ellers fin bil. Hvis jeg mister lappen og skal ta den på nytt, så skal jeg lete opp en BMW før jeg avtaler noe oppkjøring
Ellingsen B. Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Gratulerer med ny bil! Hvit e92 er lekkert
Jås Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 Takker,er helt enig i at hvit er rette fargen... Har etpar kompiser på sørlandet med lik bil nesten,så finns flere...
estorilskreppa Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 GRATTIS MED NY BIL...bilen er nydelig
Hansh Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Gratulerer med flott bil, men forstår ikke hvordan dere kjøreskolelærere har nerver til å sitte ved siden av når masse folk som ikke kan kjøre bil ratter den (vet du har pedaler, men..) Han jeg kjørte med sa forøvrig på tlf. (mens jeg kjørte med han) til en tidligere elev, som ville kjøre opp på nytt med han etter han mistet lappen, at gearkassen var ødelagt så han ikke kunne få time på noen uker og burde ringe en annen. Orket bare ikke mer av han!
Jås Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 Heh,nei nerver må en ha,og første kantkjøringa er verst...skjer som regel når bilen er helt ny og en sitter på nåler for å unngå nettopp at elever skal kline seg oppetter alle kanter som er...
Dr_S Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Grattis med en nydelig skolebil. Hilsen en som tok lappen i en Volvo 240... What? Hvor pokker tok du lappen? Vi tok den jo samme år.. Jeg hadde Vectra som skolebil..
Lars89 Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Nydelig bil! Kjørte opp i E90 318d m/ACS-styling selv. Hjalp litt på nervene å trives bak rattet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå