///FredriK.S Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 GriseStygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Men den Camaroen var RÅ. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Jeg HATER amcar, og den Körv1 va bere jævli støgg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Synes ikke den Corvetten var så ille jeg. Har alltid hatt litt sansen for Mako Shark, de er veldig spesiell da. Og er vel ikke den peneste i den forstand men de er stilig og er noe som ikke alle har. Så hadde ikke sagt "nei takk" til en slik en nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Syns mange av disse gamle amerikanerene er tøffe, men jeg syns interiøret ødelegger. har hittils ikke sett en gammel amerikaner med ett interiør jeg syns er "pent og ryddig"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 sier meg enig med S.Arnesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Den camaroen der var rå! En av bilene som står på ønskelisten min (hvis det skulle vært am-car) er en slik camaro som det er linket til i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTER Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 camaroèn var jo rå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 dette var da jo en fin velkomst til bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 dette var da jo en fin velkomst til bimmers.no Matcher vel strengt talt innlegget vil jeg tørre å påstå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 dette var da jo en fin velkomst til bimmers.no Matcher vel strengt talt innlegget vil jeg tørre å påstå... det er sant det da, men jeg har jo sett "mange" andre amcar biler innpå hær før da skal ikke legge meg borti jeg dette er trosalt en bmw side, da skal det være bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 jeg tror nok trådstarter er skremt så veldig at han ikke er tilbake med det første. hehe stygg bil ja. finnet mye fint i amerika. men ikke den. den vamaroen er fin. men hadde den vært eu yenko hadde den vært ennå bedre. det er kremen av camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 som sagt det finnes mange skam råe biler fra america men denne var desverre det stikk motsatte! kanske det er trådstarter som selger bilen og reklamerer her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Everybody to the Batmobile Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Velkommen til bimmers troll! Hehe Et forum for BMW eiere og BMW entusiaster, og det første innlegget handler om et romskip formet bil som verken ser "grei" ut eller er fin. Den er jo direkte ekkel Jeg liker selv mange amcar biler som mustanger, camaroer og "vanlige" corvetter, men dette topper kremen på kaka med et DIGERT stearinslys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå