elino Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Likte heller ikke M merket på bagasjerommet... Er ingen M bil så M merket satt der fra før...det blir fjernet, er bare ikke blitt prioritert Menne jeg har bestilt meg M girkule og matter...er det også FYFY da
elino Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Gratulerer med ny, spennende bil! Du/dere virker veeeldig ivrige, så her blir det spennende å følge med Takker Supran er levert, så jeg sitter her uten bil, så vi må være litt ivrige Også er gubben en racer til å jobbe da...hehe
Espen^^ Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 fin bil den blir jo rå med all stashet du har fått til den kvit e46 er rått
caaatooo Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Blir du å bruke den originale bakfangeren, eller vurderer du kanskje M Tech II fanger..?
-Roger- Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Kanonbil! Meget pen... Eneste jeg også ikke likte så veldig var frontlyktene! Men ellers så lurte jeg på hvor det lange filteret sitter. Regner med det er "coupefilter"/"pollenfilter" Er det mye jobb å skifte det?
Mexos Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Likte heller ikke M merket på bagasjerommet... Er ingen M bil så M merket satt der fra før...det blir fjernet, er bare ikke blitt prioritert Menne jeg har bestilt meg M girkule og matter...er det også FYFY da Det er ikke fyfy, men veldig pent Lys i girkula regner jeg med?
Thomaz Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Pen bil.. Blir bra m/ CSL front vil jeg tro.. Har ikke vurdert shadowline lister rundt vinduene? Tror det ville blitt dritbra..
SiggenK Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Likte heller ikke M merket på bagasjerommet... Er ingen M bil så M merket satt der fra før...det blir fjernet, er bare ikke blitt prioritert Menne jeg har bestilt meg M girkule og matter...er det også FYFY da Nei, det er så absolutt ikke fyfy Pisser igrunn i motvind, men liker ikke M merke bake, selv om jeg liker M girkule å matter.
RoaldJ Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 denne ser ut som om den kommer til å bli bra her må jeg følge med
raymond m Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Hei Mister Ourom Gratulere med ny bil den så veldig bra utt!!!!
Haug Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Pen bil! Så bilen i går når jeg var i Elverum en tur Men de frontlyktene der var mindre pene.
elino Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Blir du å bruke den originale bakfangeren, eller vurderer du kanskje M Tech II fanger..? Det blir ny fanger bak, men har ikke bestemt meg for hvilken ennå.. Men ellers så lurte jeg på hvor det lange filteret sitter. Regner med det er "coupefilter"/"pollenfilter"Er det mye jobb å skifte det? Stemmer at det er Pollenfilter De sitter rett fremfor vindusviskerne. Nei, overhode ikke Har ikke vurdert shadowline lister rundt vinduene? Tror det ville blitt dritbra.. Jepp, det blir det Nye lister var svindyre, så vi pusser og lakerer de som sitter der.
elino Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Pen bil! hvor kjøpte du frontlyktene? GS Bildeler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå