Gå til innhold

Hvit E46 328ci konebil ***SOLGT***

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nice, ser du har satt på Led lykter. Hva måtte til ifbm lysmodul?

Har dem samme lyktene liggende til min, men blinker å varsler feil på OBD når jeg har dem på. Måtte bytte hele lysmodulen sa dem på verksted så det orka jeg ikke hehe så nå er de gamle lyktene tilbake.

Har du gjort det på din?

Takk :D Hørte med gubben ang dette, og det kom ikke opp noen feilmelding på min. Men han sa det var mulig å kode om eller sette på en resistor på lampa for å få bort feilmeldingen.

Moro, har gubben din noen tips på en slik resistor? Kan jo vurdere å sette på LED lysa mine igjen, siden jeg ikke får solgt dem. Om det er en enkel vei å få det til. Måtte nemlig bytte hele lysmodulen på min. Gikk ikke å programere den :?

Ellers var det en flott bil du hadde der :)

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Stoppet det opp her..? :S

Neida :) Forrige uke var bare litt travel.

Har ikke skjedd så mye, men har satt inn ny girkule, nytt fotbrett og sideskjørtene har blitt grunnet.

Denne uka blir det også stille for gubben reiser til Tyskland på Essen motorshow, så får komme sterkere tilbake over helga ;)

Skrevet
Stoppet det opp her..? :S

Neida :) Forrige uke var bare litt travel.

Har ikke skjedd så mye, men har satt inn ny girkule, nytt fotbrett og sideskjørtene har blitt grunnet.

Denne uka blir det også stille for gubben reiser til Tyskland på Essen motorshow, så får komme sterkere tilbake over helga ;)

Da har du jo likevel fått en del gjort :D

Hvilke felger planlegger du på sommerhjulene? :)

Skrevet
Var det mye styr å få på M3 CSL fangeren? Er den orginal?

Den er ikke original..kjøpt hos GS. Var egentlig grei å tilpasse...klart litt justering måtte til

Skrevet
Hvilke felger planlegger du på sommerhjulene? :)
Leter etter noen med gull senter og bred polert kant til vettu pris :) Gubben skulle ta en titt i Tyskland.. hvis ikke finner vi en passende felg og lakkerer senter selv
  • 1 month later...
Skrevet

Vi satte i gang med oppussing av bad, så vi fikk brått mye annet å henge fingrene i ;) Men siden vinteren sliter så fælt på lakken venter vi til våren før vi gjør noe mer. Bilen brukes jo daglig. Det ligger an til noe lakkering...i hvertfall frontfangeren og panseret :(

Felger er bestilt..så kommer tilbake med bilder når de dukker opp :D

Skrevet

Smooth coupe du har!! Lekker front 8)

Hva måtte du gjøre for å få fangeren til å passe bedre? Tror jeg har samme som deg, men min stikker langt ut på sidene :? Skikkelig kjipt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...