Gå til innhold

Kan man sette turbo kit på en orginal 325I ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

18års bil og turbo? Ville holdt meg under 200hk og lært meg å kjøre ordentlig først. En org. 325i trekker mer enn nok om du ikke skal på bane.

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvorfor i alle dager kan man ikke sette på penere fangere og slikt på bilen selvom det er en førstegangs bil? Selvom det er 18 åringer som kræsjer og står i hele tiden så er jo dette kun toppen av isberget. Det betyr ikke at denne karen ikke klarer å holde seg på veien...

Skrevet
hehe :P men det stemmer jo? ALT kan settes turbo på. selv en moped

Det stemmer.. Men vet at flere sliter med og få justert inn 2-takter og turbo :lol:

Er egentlig veldig fristet til og si at turbo ikke kan monteres på 325I fordi det ikke er en coupe! Jeg har hørt at orginal toppakning tåler optil 1.2bar..

Hvis det er bmw'en min du tenker på så er min coupe liksom :P

Skrevet
18års bil og turbo? Ville holdt meg under 200hk og lært meg å kjøre ordentlig først. En org. 325i trekker mer enn nok om du ikke skal på bane.

Sant så sant, men jeg trenger ikke så mye hester.. Jeg skal bare ha lyden fra turboen og dumpen =D Hvertfall i begynnelsen ;-p

Skrevet

Sant så sant, men jeg trenger ikke så mye hester.. Jeg skal bare ha lyden fra turboen og dumpen =D Hvertfall i begynnelsen ;-p

Joda skjønner det, men for min del syns jeg ikke det er verdt det med tanken på hvor lite hk du får for prisen. Husk bare på å ikke kjøre lav-oktan bensin når du får på turboen, den tåler mye mindre komp. og du kan lett få for tidlig tenning. Ville ikke gått for noe mindre enn 98.

Når det gjelder styling vil jeg anbefale m-tech 1 rundt hele bilen slik som meg :P

Skrevet

har etttermonter turbo på 318isen min, nærmer seg 250tusen.

ikke noe problemer målte kompen i dag også akkurat 10 på alle 4 silyndrane.

kjører med 95 på tanken

Skrevet
INGEN e30 er noen coupe liksom, har den bakluke?nnei, detr er en 2 dørs sedan

Er enig i at e30 2-døs er en 2-dørs sedan og ikke coupe, men det med bakluke blir feil. Jeg har heller ikke luke som går opp med vinduet, men vil nå påstå jeg har coupe for det om.

Ang. style førstebil ser jeg heller ikke helt problemet med det. Jeg krasjet aldri min førstebil (eller noen andre for den saks skyld). Nå var jo ikke akkurat den direkte sprek da, men kjører man med litt vett, så går det somregel bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...