Gå til innhold

Gammelmannsbimmer E46 325 Ci

BMWforalle
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, ja. Som ventet ble det endel pepper i forbindelse med det nymonterte skjørtet bak. Jeg skrev da også at jeg var i tvil og betrakter det hele som et eksperiment. Dersom skjørtet skal beholdes må det nok komplementeres med sideskjørt fra Rieger i samme stil. Men det blir ikke aktuelt. Tror jeg. ;-) Skjørtet er lett å fjerne. Skjørt er ofte det. :-) Så da blir det vel litt skruing og demontering om ikke alt for lenge. Jeg ser tiden an. Takker ellers for gode kommentarer vedrørende bilen generelt. Jeg er ganske fornøyd selv også, hvis det er lov å si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja. Som ventet ble det endel pepper i forbindelse med det nymonterte skjørtet bak. Jeg skrev da også at jeg var i tvil og betrakter det hele som et eksperiment. Dersom skjørtet skal beholdes må det nok komplementeres med sideskjørt fra Rieger i samme stil. Men det blir ikke aktuelt. Tror jeg. ;-) Skjørtet er lett å fjerne. Skjørt er ofte det. :-) Så da blir det vel litt skruing og demontering om ikke alt for lenge. Jeg ser tiden an. Takker ellers for gode kommentarer vedrørende bilen generelt. Jeg er ganske fornøyd selv også, hvis det er lov å si det.

Det skjørtet er helt greit i mine øyne, men når du har ett pent eksemplar av en nydelig bil med små moderate oppgraderinger utseendemessig så syns jeg det er synd om du "dra det for langt"... på en måte... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en nydelig bil med små moderate oppgraderinger utseendemessig så syns jeg det er synd om du "dra det for langt"... på en måte... hehe

Jeg har tidligere brukt uttrykket "Less is more", med andre ord, små modifikasjoner gir det beste resultat. Jeg synes isolert sett at hekken er litt tøff, men i profil blir den helst seende ut som en øse som nesten subber ned i veien. Det er ikke bra. Tror det blir en remodifisering snart. :wink:

Takker for gode ord om bilen forøvrig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Så var skjørtet fjernet og bilen er blitt penere. Ja, ja. Man kan jo ikke lykkes hver gang. :wink: Og nå sitter jeg med skjegget i postkassen, eller rettere sagt: Skjørtet i garasjen. En llitt dyr lærepenge, men det kunne vært mye verre. :D

Bilen er i alle fall nybonet og klar for ferieturer. Forhåpentlig på svingete vestlandsveier. :D

b2jzgqgpn0ub6fpkqjay.jpg

amopsqgcjypl98ry35ei.jpg

tx7cbe2d17sz73cet1ik.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil det der ja :) Du får ta deg en tur langs kysten oppe til på Nordvestlandet, langs Atlanterhavsveien, som er en perle langs kysten på Nordmøre i Møre og Romsdal. Så kan du jo ta turen videre til Smøla (Ei lita øy utenfor Kristiansund) og ut til det ytterste fiskeværet Veiholmen. Kan du ta kontakt om du vil ha lokal guidet tur :) Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...

03v00qqf76b9pso8p8wg.jpg

Ny E92 325i ankommet på fredag i forrige uke. Mange og lange uker har gått siden den ble bestilt, men den lange ventetiden har vært verdt det. Foreløpig et enkelt bilde fra vår første tur i distriktet. Flere vil komme når nye felger er på plass. Følg med, følg med. :D

Men la det være sagt med én gang: En herlig bil å kjøre! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men la det være sagt med én gang: En herlig bil å kjøre! :applause:

det kan jeg signere på :)

Litt misunnelig på at du fant deg en bil med farge da. Det klarte ikke jeg. Gratulerer. Den så flott ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...