Flextron Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Denne så veldig bra ut Personlig likte jeg den bedre uten den nye "leppa" bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Nei nei nei, få av den bakfanger saken... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Ja, ja. Som ventet ble det endel pepper i forbindelse med det nymonterte skjørtet bak. Jeg skrev da også at jeg var i tvil og betrakter det hele som et eksperiment. Dersom skjørtet skal beholdes må det nok komplementeres med sideskjørt fra Rieger i samme stil. Men det blir ikke aktuelt. Tror jeg. Skjørtet er lett å fjerne. Skjørt er ofte det. Så da blir det vel litt skruing og demontering om ikke alt for lenge. Jeg ser tiden an. Takker ellers for gode kommentarer vedrørende bilen generelt. Jeg er ganske fornøyd selv også, hvis det er lov å si det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 hehe skjørt er som oftes det Kan trykt si at man er fornøyd med denne BMW,ingen tvil om det å det vil altid være noen som mener noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Ja, ja. Som ventet ble det endel pepper i forbindelse med det nymonterte skjørtet bak. Jeg skrev da også at jeg var i tvil og betrakter det hele som et eksperiment. Dersom skjørtet skal beholdes må det nok komplementeres med sideskjørt fra Rieger i samme stil. Men det blir ikke aktuelt. Tror jeg. Skjørtet er lett å fjerne. Skjørt er ofte det. Så da blir det vel litt skruing og demontering om ikke alt for lenge. Jeg ser tiden an. Takker ellers for gode kommentarer vedrørende bilen generelt. Jeg er ganske fornøyd selv også, hvis det er lov å si det. Det skjørtet er helt greit i mine øyne, men når du har ett pent eksemplar av en nydelig bil med små moderate oppgraderinger utseendemessig så syns jeg det er synd om du "dra det for langt"... på en måte... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 en nydelig bil med små moderate oppgraderinger utseendemessig så syns jeg det er synd om du "dra det for langt"... på en måte... hehe Jeg har tidligere brukt uttrykket "Less is more", med andre ord, små modifikasjoner gir det beste resultat. Jeg synes isolert sett at hekken er litt tøff, men i profil blir den helst seende ut som en øse som nesten subber ned i veien. Det er ikke bra. Tror det blir en remodifisering snart. Takker for gode ord om bilen forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Så var skjørtet fjernet og bilen er blitt penere. Ja, ja. Man kan jo ikke lykkes hver gang. Og nå sitter jeg med skjegget i postkassen, eller rettere sagt: Skjørtet i garasjen. En llitt dyr lærepenge, men det kunne vært mye verre. Bilen er i alle fall nybonet og klar for ferieturer. Forhåpentlig på svingete vestlandsveier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Flott bil det der ja Du får ta deg en tur langs kysten oppe til på Nordvestlandet, langs Atlanterhavsveien, som er en perle langs kysten på Nordmøre i Møre og Romsdal. Så kan du jo ta turen videre til Smøla (Ei lita øy utenfor Kristiansund) og ut til det ytterste fiskeværet Veiholmen. Kan du ta kontakt om du vil ha lokal guidet tur Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Ny E92 325i ankommet på fredag i forrige uke. Mange og lange uker har gått siden den ble bestilt, men den lange ventetiden har vært verdt det. Foreløpig et enkelt bilde fra vår første tur i distriktet. Flere vil komme når nye felger er på plass. Følg med, følg med. Men la det være sagt med én gang: En herlig bil å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Gratulerer med en fantastisk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Fytti! Det er vel 3liters rekkesekser også i den der? Gratulerer med rå bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Å herre..! Det var et brutalt stort steg oppover! Nå må de gode fotoferdighetene dine komme til sin rett med mange gode bilder Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Men la det være sagt med én gang: En herlig bil å kjøre! det kan jeg signere på Litt misunnelig på at du fant deg en bil med farge da. Det klarte ikke jeg. Gratulerer. Den så flott ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå