BMWforalle Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Takker og bukker for gode kommentarer. Utstyrsliste og bilder vil komme når nye felger er på plass. Felgene er kommet til forhandler så det dreier seg forhåpentlig kun om timer til de er montert. Bilen er kjøpt ny, lenge leve galskapen, så fargen er nøye valgt. Svart, grått og sølv er stilig, men etter ti år med to sølvbiler var det å tide å velge en bil med farge når først muligheten var der. Og Le Mans blå synes vi er stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Gratulerer med et stykke herlig bil! denne er det ikke lett og gå glipp av på veien Angående den e46'en du har, synes jeg den er annerledes og stilig, morsomt og følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 E46én var meget kjekk den. Og slett ikke verst å se til. Den var nok på en måte råere enn denne finslipte nymotens greia. Men er man passert seksti og vel så det er det etter hvert ganske kjekt med litt komfort over dumpene og en litt roligere kupé enn med en sportspotte som den forrige hadde. Alt til sin tid. Men nå har jeg altså solgt den gamle. Faktisk til samme person som kjøpte min forrige E36. Så når jeg en gang skal selge denne har jeg kanskje en kjøper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Fantastisk fin bil, med riktig motor. Synes også det er tøft at du gikk for Le Mans Blå, som uten tvil er en av de penere fargene BMW har stilt med. Gleder meg til å følge med videre, og pøs på med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Hatten av for deg, som går i butikken og henter ut en flett ny bil av det dyrere slaget, og atpåtil velger nøyaktig den motor og fargekombinasjonen du har lyst på, (i stedet for det "trygge" - altså sølv/grått/sort og diesel). Etter min mening har du valgt meget riktig. Le mans-blå er stilig, spesielt i kombinasjon med lyst skinn. Og den motoren passer som et skudd i E92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Takker og bukker igjen for gode kommentarer. Hadde håpet på nye felger i dag, men en liten detalj forsinket monteringen et par dager. Når det gjelder kjøp av helt ny bil er det min mening at den må kjøpes slik DU vil ha den, ikke slik neste kjøper sannsynligvis ønsker den. Det kan være helbom, men vi var villige til å ta sjansen på at Le Mans blå er en farge som noen ønsker også om noen år. Rekkesekser uten turbo med bensindrift er jeg blitt avhengig av. Og en manuell girkasse er et must for meg, selv om de automatiske etterhvert gir både kjappere og mer komfortabel giring enn jeg klarer å få til. Men likevel, det å styre hele turen selv synes jeg er litt av kjøregleden. Men for all del, jeg klandrer ingen som kjøper diesel og automatgir. La det også være sagt at jeg har en forståelsesfull og raus ektefelle som har vært med på hele kjøpsprosessen, selv om det nok må sies at det var jeg som nok satte prosjektet i gang og krysset heftig av på listen over ekstrautstyr. Jeg aner ikke hva jeg ser på i motorrommet, men vakkert er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå