Ron Jeremy Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Ifølge teknikens varld, så blir neste generasjon Z4 presentert i Bologna neste måned, i tilegg vil en Z2 dukke opp om 3-4 år med hybrid teknologi. Her er link. http://www.teknikensvarld.se/bilspionen ... /index.xml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 hmm... spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Jeg gleder meg til å se hvordan Z2 blir. Ser for meg at denne kan bli en ganske spennende bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Den nye z4 er i følge en jeg kjenner godt og som jeg jobber med noe av det kuleste BMW har laget i senere tid. Nesten så jeg angrer litt på mitt valg. Ryktenne sier jo at den ikke kommer om så alt for lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Ser veldig lovende ut! Tenk dere den med 4,0 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Så veldig mye bedre ut enn dagens z4. Jeg syns de nye linjene foran på panseret hvor diverse deler møtes gjør at bilen ser mye mindre firkantet ut på den nye. Eneste jeg ikke likte var speila.. o.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Den nye z4 er i følge en jeg kjenner godt og som jeg jobber med noe av det kuleste BMW har laget i senere tid. Nesten så jeg angrer litt på mitt valg. Ryktenne sier jo at den ikke kommer om så alt for lenge... Høres meget spennende ut! Har virkelig tro på denne. Derimot er jeg mer usikker på ryktene om at den får S motor, ryktene sier jo omvendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Bare så synd man ikke kan få den med softtop En av grunnene til at jeg kjøpte z4 er at man faktisk kan dra på bilferie 2 personer og fullpakket baki-samtidig som man kan ta ned taket. Noe vi har gjort flere ganger i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Bare så synd man ikke kan få den med softtop En av grunnene til at jeg kjøpte z4 er at man faktisk kan dra på bilferie 2 personer og fullpakket baki-samtidig som man kan ta ned taket. Noe vi har gjort flere ganger i sommer! Personlig er jeg enig med deg, platetak gjør også konstruksjonen så mye tyngre også (100kg) Bare det er glasstak bak er det ok, og det har det jo vært siden E46 sine dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Z4 er knalltøffe biler og jeg får mer og mer sansen for de. Høres ut som de går rette veien med letting av vekt og spennende motoralternativer. Dette må følges med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå