HappyHenke Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 ÅRETS PHOTOSHOP! tenke på å skaffe mæ ny tattovering. Fått inspirasjon av den gamle "kompass rosen". Laga min egen versjon. Har lyst å ha den midt på brystkassen, og symbolikken bak det hele e at den (nært hjerte) alltid skal vise mæ vei i livet. haha, ja, har sett mye miami ink, derfor må æ liksom ha en dyyyp grunn tell koffør æ har den og koffør æ har den akkurat der ! ;P Æ vet det her e veldig upassaness. og kanskje litt ekkelt for andre. Men e mye skills her inne og æ tar brennsjansen på at nånn greie å få det tell! ^^ *ler* HAHA, jeg burde egentlig tatt betalt for å gjøre dette her..
HappyHenke Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 oooh! lag den litt mørkere!!! takk! Haha nei det får du klare å tenke deg til selv.
HappyHenke Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 kom igjen! faen!!;D ok siden du spør så pent lol
HappyHenke Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 kom igjen! faen!!;D ok siden du spør så pent lol
Marius2002 Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Mat/lang-friminutt på skolen, så da må jeg prøve litt mer
S.Hafsmo Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Frie tøyler på dette: noen som klarer sort/mørkt senter på Rondellene?
Rayen Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Fiks i vei noe mørkt og kult kanskje? takk på forhånd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå