Marius2002 Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Noen som har lyst til å fikse litt på min BMW E87? Gjøre bildet litt kulere? Har kun hatt bilen i en snau uke, men hadde vært artig å se hva folk kan klare å få til hvis noen har lyst da Lenge siden jeg har holdt på, men prøvde meg litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Noen som har lyst til å fikse litt på min BMW E87? Gjøre bildet litt kulere? Har kun hatt bilen i en snau uke, men hadde vært artig å se hva folk kan klare å få til hvis noen har lyst da Lenge siden jeg har holdt på, men prøvde meg litt.. Det blei tøft da!! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Kunne noen tenke seg å fikse dette bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjoh93 Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Kan noen senke bilen 60/40, sote alle rutene unntatt frontruta ha på sota frontlykter og blinklyd? Fikk det ikke helt til, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjoh93 Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Noen som har lyst til å fikse litt på min BMW E87? Gjøre bildet litt kulere? Har kun hatt bilen i en snau uke, men hadde vært artig å se hva folk kan klare å få til hvis noen har lyst da Lenge siden jeg har holdt på, men prøvde meg litt.. Hehe Testet ut litt forskjellig på versjonen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Noen som har lyst til å fikse litt på min BMW E87? Gjøre bildet litt kulere? Har kun hatt bilen i en snau uke, men hadde vært artig å se hva folk kan klare å få til hvis noen har lyst da Lenge siden jeg har holdt på, men prøvde meg litt.. Hehe Testet ut litt forskjellig på versjonen din. Det så bare sinnsykt rått ut! Sota ruter er blant det første jeg vil gjøre, gir bilen et mye kulere preg Og med angel eyes i tillegg i de mørke lyktene så kan det bli veldig bra tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 ^^ liten rånebil jo, hehe stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 hehe vil nok ikke akkurat kalle den "rånebil" men hadde vært tøft med senk, soting og felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Hei! Kunne noen ha installert disse forskjellige felgene på bildene? Senk også bilen hvor det blir igjen en liten glippe. felg: breyton gts-r 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 HDR Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjoh93 Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Håper noen kunne fikset bilen min litt opp Gir dere frie tøyler til å gjøre det dere vil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bettanjr Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Hei kan noen vere så snill å få på "rett" deling på fargen på denne bilen!Gjerne begge bildene. Å me rett deling da mener eg den koksgråe farga helt ned til dørhåndtaka (følge liksom den falsen som går fra frontblinklys til baksjerm) ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Noen som ordner shadowline? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjoh93 Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Her er e39en Og her er den tofargede e46en. Fikk ikke helt bra fargematch, men ble helt ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå