Gå til innhold

Post et bilde av bilen og få det fikset opp! [IKKE styling]


HappyHenke
 Share

Anbefalte innlegg

var ikke dårlige, men er MYE finere med farget bakgrunn, når bilen er sort... samme som min... er det sort bakgrunn der, blir det mongo ;-)

Ja eller når bilen er sølv, det skal jeg være enig i :wink: MEn med en rød eller annen fresh farge er det stilig med sort/hvit bakgrunn.. Men som sagt jeg bare prøver meg fram, og så enkelte blir bedre en andre..

Er også mye uklare bilder som folk legger ut, disse har en tendens til å bli mindre bra. Jo klarere bilde jo bedre utgangspunkt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var ikke dårlige, men er MYE finere med farget bakgrunn, når bilen er sort... samme som min... er det sort bakgrunn der, blir det mongo ;-)

Ja eller når bilen er sølv, det skal jeg være enig i :wink: MEn med en rød eller annen fresh farge er det stilig med sort bakgrunn.. Men som sagt jeg bare prøver meg fram, og så enkelte blir bedre en andre..

Er også mye uklare bilder som folk legger ut, disse har en tendens til å bli mindre bra. Jo klarere bilde jo bedre utgangspunkt :D

ja vet... kan ikke some uten at pixelene er megastore... men de på den hartagen var flotte... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du bør jo nesten ha den som avatar da ;-)

flere bilder av den btw? er gøy med røde biler :-D

Har ikkje fått tatt noen skjikkelige bilder av bilen enda.. Er ikkje så lenge siden den blei hentet fra tyskland å rett etter det reiste eg på havet..

Lager du avatar størrelse av bilde skal eg bruke det ;) Beklager at eg suger i bilde redigering :P

Men har noen dårlige mobil bilder her..

Skal prøve å få tatt noen bedre bilder en dag det er bra vær...

DSC01125.jpg

DSC01039.jpg

M3009.jpg

DSC01305.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... rosa m.tech netting... den bør du jo lakke ;-) hehe... skla prøve å gjøre bilen mindre rosa etterhvert ;-)

Ja blir rosa med mobil;) Nettingen er faktisk lakket av bmw i tyskland da bilen va ny. Trudde dette var noe ungdom "piss", men fekk vite av bmw i tyskland at det er orginalt.. Dei som har svart, har byttet denne... Bilen blir levert med netting i bilens farge..Det er org plasting ikkje m-tech alu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...