saevik Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 last ned skrifttyper på www.dafont.com Takker, hvor skal du legge fila da? C:/windows/font jei fant jei fant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 løytnant muffins! du har fått i oppdrag å utføre operasjon "farg-tak-og-panser-sort-og-la-det-se-naturlig-ut" muligens din største oppgave hittil! im counting on you son! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 ingen som tok på seg å lage sort senter på hjula mine, så jeg prøvde selv. hva synes dere? refleksjonen av senter i felgkanten blir jo ikke helt rett lengre, men det får bare være sånn.. Ble bra, var kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Dette bildet var deilig Har det som bakgrunnsbilde, personlig bilde på msn og nesten så det ble facebook-bilde gitt Ser skikkelig avansert ut på en måte, men på en annen måte ser det enkelt ut.. Jeg tipper du har fikset svart/hvitt også lysvinkelen ikke sant? Har ikke gjort noe veldig avansert vel? Veldig bra uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 helvette muffins! æ vesst æ kunne regne med dæ! men, taket og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 helvette muffins! æ vesst æ kunne regne med dæ! men, taket og? trodde det var fangen du var ute etter... muffins... du jukser, det er jo ikke sort, det er grått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 og i sollys kan sort bli....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Dette bildet var deilig Har det som bakgrunnsbilde, personlig bilde på msn og nesten så det ble facebook-bilde gitt Ser skikkelig avansert ut på en måte, men på en annen måte ser det enkelt ut.. Jeg tipper du har fikset svart/hvitt også lysvinkelen ikke sant? Har ikke gjort noe veldig avansert vel? Veldig bra uansett! svart/hvit, gaussian blur i bakgrunn, justert exposure, level og highlights, også gjort området rundt bilen mørkere. hadde store konflikter med meg selv om jeg bare skulle dempe fargene eller, helt svart hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 og i sollys kan sort bli....? Grått om man bruker dårlig lakk ikkje sant Mysild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Er det noen som klarer å lage det svart bak vinduene/bilen på dette bildet?Ikke tone eller sote rutene, men gjøre sånn at det ser ut som det er svart bakgrunn på motsatt side av bilen også. Ser litt dumt ut med svart rundt hele bilen utenom gjennom vinduene.. ..så skal jeg ikke mase mer på dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Ingen som hadde giddi å gjort noe med dette? Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Veldig mye bra her inne! Liker når dere blur`er rundt bilen og legger på skrift under, som Muffins har gjort på den E46`n her. Noen som vil "leke" med M3`n min da?? Gjerne med ///Martin på skiltet eller under bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå