Muffins Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 markerer nesten alt rundt hele bilen med polygonal lasso, også legger jeg til en liten del av bilen med marquee tool (med feather)slik at det er med i markeringen, også legger jeg til gaussian blur og justerer det etter ønske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 aha... takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Se der ja, knall bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Har bare 1 gammelt bilde av bmw'en liggende, men kan jo laste det opp i håp om at noen kan gjøre noe stilig med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 markerer nesten alt rundt hele bilen med polygonal lasso, også legger jeg til en liten del av bilen med marquee tool (med feather)slik at det er med i markeringen, også legger jeg til gaussian blur og justerer det etter ønske Hva gjør feather? Og hvor mye er det normalt å stille den inn på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 markerer nesten alt rundt hele bilen med polygonal lasso, også legger jeg til en liten del av bilen med marquee tool (med feather)slik at det er med i markeringen, også legger jeg til gaussian blur og justerer det etter ønske Hva gjør feather? Og hvor mye er det normalt å stille den inn på? når du bruker marquee tool, så kan du stille feather, feather gir markeringen en ''myk'' overgang slik som dette(se figur). Verdien har egentlig ingen normal, er opp til hver enkelt og avhenger av hvordan resultatet skal bli (håper det svarte spørsmålet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Hvordan får du til det mørke partiet rundt bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 kanskje noen har lyst til å fikse litt på dette bilde? eller dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Lagde et til Utrolig hvor mye litt justeringer på skyggen kan gjøre med et bilde! Veldig pent - i alle fall på min skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 ble nå så som så da: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Hvordan får du til det mørke partiet rundt bildene? Vi tar for oss Mysild's aldri så pene E36. håper dette gir deg godt svar. jeg kan flere metoder, men tror dette er den enkleste ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Noen som klarer å fikse ett sånn bilde ovenfor? Med bilen min på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Hvordan får du til det mørke partiet rundt bildene? Vi tar for oss Mysild's aldri så pene E36. håper dette gir deg godt svar. jeg kan flere metoder, men tror dette er den enkleste ;p hahaha ^^ begynner å bli godt brukt den bilen nå men takk for "walkthrough" kjekk måte å lære på... ble en save image av den btw! kan du laste opp ferdig reultat alene? var JÆVLIG rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå