Gå til innhold

Post et bilde av bilen og få det fikset opp! [IKKE styling]


HappyHenke
 Share

Anbefalte innlegg

nå er ikke jeg en god fotograf, så bildet hadde nok blitt enda bedre om jeg hadde visst bedre hvordan jeg skal bruke kameraet. men ble bra! noen som f.eks. vet om en tråd med tips til "hvordan ta bra bilder av bilen" ? :D

Om jeg kan komme med et tips bare...

Jeg har aldri skjønt hvorfor folk drar bilen, som gjerne også er senket osv, ut på et jorde og ut i skogen. Det er jo ikke en traktor eller landbruksmaskin?

Jeg mener hovedsaklig at bilbilder skal taes i et urbant miljø eller på landeveien hvor biler ferdes.

grunnen til det er vel egentlig at jeg ikke har lappen (venter på den) og må holde meg innenfor området bilen står parkert på. Til informasjon så kjørte jeg maks 15 meter ut på jordet, som ikke var mer humpete en helt vanlige grusveier, vil jeg påstå. Bilen er heller ikke senket, men det kommer etterhvert..når jeg finner ut hvor mye :) ps. kommer aldri til å bevege bilen ut på et jorde etter bilen er senket. er enig i at bilbilder burde taes i et urbant miljø eller på en landevei, men ble bare sånn denne gangen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må si det er en utfordring og redigere bilder med elendig kvalitet :) Men jeg er glad i utfordringer. :twisted:

ja! men kvaliteten er jo like dårlig uansett :-s

lol du skulle sett hvor dårlig kvaliteten virkelig ble du! Når jeg fjernet skyggene på bilen så så det helt jævlig ut. Vil påstå at slik det ser ut nå er det faktisk bra med tanke på det jeg startet med :P

Brukte photoshop sin egen "remove noise" funksjon. Men skal laste ned noise ninja, har brukt det på laptopen, er en plugin til photoshop som er genial med tanke på bilder med mye støy og dårlig kvalitet.

ja, vet... lagrer de, så gir jeg opp før jeg åpner de i ps eigang... hehe... så bare på mitt også... suger jo maks! men vanskelig å få til noe mer :-P

Er en utfording ja med dårlig kvalitet på bildene. Mobilbilder er de verste, dessverre alt for mange av disse. Men er ikke alle som har tilgang på ordentlig kamera så skjønner vel igrunn den. Jo bedre kvalitet jo større er redigeringsmulighetene og lettere å arbeide med bildet :-)

"alle" har tilgang til kamera nå for dagen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er ikke jeg en god fotograf, så bildet hadde nok blitt enda bedre om jeg hadde visst bedre hvordan jeg skal bruke kameraet. men ble bra! noen som f.eks. vet om en tråd med tips til "hvordan ta bra bilder av bilen" ? :D

Om jeg kan komme med et tips bare...

Jeg har aldri skjønt hvorfor folk drar bilen, som gjerne også er senket osv, ut på et jorde og ut i skogen. Det er jo ikke en traktor eller landbruksmaskin?

Jeg mener hovedsaklig at bilbilder skal taes i et urbant miljø eller på landeveien hvor biler ferdes.

grunnen til det er vel egentlig at jeg ikke har lappen (venter på den) og må holde meg innenfor området bilen står parkert på. Til informasjon så kjørte jeg maks 15 meter ut på jordet, som ikke var mer humpete en helt vanlige grusveier, vil jeg påstå. Bilen er heller ikke senket, men det kommer etterhvert..når jeg finner ut hvor mye :) ps. kommer aldri til å bevege bilen ut på et jorde etter bilen er senket. er enig i at bilbilder burde taes i et urbant miljø eller på en landevei, men ble bare sånn denne gangen. :P

altså, du kan kjøre den på gress, men det bør være nyklipt og kort gress, hvis ikke "forsvinner" bilen i gresset ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...