Lappi Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Prøver meg på ett til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lappi Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 btw marius2002, den forige din vart fet. Vet ikke hva du gjør forskjellig fra meg men kan vell ikke lære alt med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 arti at flere prøver... arti å se hva folk kan få til bare med et dataprog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Tøft. Takk for kule påfunn. Så lenger bak i tråden at noen fikset helt blank svart bakgrunn av noe slag. Noen som har lyst til å teste ut dette med bilen over? Org bildet ligger nederst på side 46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Noen som tar utfordringen å friske opp denne litt? Nettopp vært ute og knipsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Prøvde litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Edit: Så at du ikke hadde avatar, om dette er ønskelig laget jeg en til deg av bilen din om du vil da såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 bra Marius to tusen og to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 bra Marius to tusen og to Tusen takk Mu dobbel-F ins Jeg tror PS-bildene begynner å komme seg, har ihvertfall lært mye gjennom denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 fjern flaggstanga i tillegg, da blir det litt bedre ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Nydelig! Fjern flaggstanga og ja! Hvordan fikk du til den lyseffekten på toppen der forresten? Knallstilig var det Joggu fikk jeg meg avatar og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 er flere metoder på å gjøre slikt, letteste tror jeg er å bruke Lightning Effects (Filters-Render-Lightning effects) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Neida, den "lyseffekten" kom fram når jeg tukla litt med LEVELS og Shadow/Highlights Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lappi Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 legger ut en til jeg....vart ikke så fornøyd men tester nye ting, gjærne kom med tilbakemeldinger, ros og ikke minst ris. Vil lære mer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå