Muffins Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 ååh Mikroprossesorer og PLS er så kjedelig har hatt om de selv, grøss! På grunnkurs skrev vi ''garasjeport program'' Åpne, stoppe når den er helt oppe. Lukke og stoppe når den er nede. Avbryt stoppe når det er for mye motstand (hvis noe er i klem, eller når noe henger i porten) Veldig givende emne ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 ååh Mikroprossesorer og PLS er så kjedelig har hatt om de selv, grøss! På grunnkurs skrev vi ''garasjeport program'' Åpne, stoppe når den er helt oppe. Lukke og stoppe når den er nede. Avbryt stoppe når det er for mye motstand (hvis noe er i klem, eller når noe henger i porten) Veldig givende emne ;p ja, nå var det ei klokke med alarm, som skulle funke selv om alarmen var på og masse drit... med usart, timer, og masse helsikke! kult bilde btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 andypandy! uten skrift: med skrift: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 glad jeg ble ferdig med PLS og Mikroprossesorer på Vk1 ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 glad jeg ble ferdig med PLS og Mikroprossesorer på Vk1 ;p hehe... og jeg går 3 året på bachelor mekatronikk er jo bare et halvårsfag uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Jeg hoppet i det og farget grillrammen Og så måtte jeg så klart leike litt med bilde til Mysild ^^, Kritikk takk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 du glemte å farge leppa på den røde mysildbildet ble bra visste det ville slå ann... men få deg photobucket, så slipper vi den stygge bimmers.no greia under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 hvis du lar være å blure alt rundt bilen, så slipper du at det ser ut som om bilen er klipt inn trenger liksom bare å la asfalten på forsiden av bilen være skarp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 ble populær denne tråden her. jeg synes forøvrig pls er gøy. uendelige muligheter. Mysild, prøvd å sette opp pls til en 3 etasjes heis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 ble populær denne tråden her. jeg synes forøvrig pls er gøy. uendelige muligheter. Mysild, prøvd å sette opp pls til en 3 etasjes heis? hehe... hadde det på eksamen i digitalstyring for et år siden... er jo bare på papiret da... har en kamerat som tar programeringsjobbene jobbene, og jeg tar bygging/rigging/kobling hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Mysild: Var med vilje, syntes det er kjedlig å jobbe på samme bilde hele tiden:P + at det er vanskelig å gjøre det bra på noen bilder, og da lar jeg heller være:P Men takk Muffins: Jeg vet, ble ikke helt slik som tenk, men i utgangspunktet ble jeg fornøyd ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Så derimot et bilde nesten helt fremmerst i diskusjonen, og tenkte jeg skulle prøve å få vekk teksten Og syntes jeg greide det ganske bra: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Det ble bra vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 hvordan fjernet du teksten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Genialt, ble bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå