BreitBau Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 hvordan fjernet du teksten?? Hun merket teksten og sette opasity til 0% :lol: Neida... hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Å fjerne teksten er litt pirke-arbeid, da jeg kopierer en annen del på bilde (som er samme farge) og limer over, og justerer etter slik at det ser så ekte ut som mulig:) Bruke Smudge Tool funker også fett noen plasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Tusen takk til dere som har forbedra, i mangel på bedre ord, bildene mine! Ble kjempebra alle sammen! Men Sondre, hva gjorde du med lykta? Så litt rart ut siden du bare hadde gjort det på den store, og ikke innerlykta også Ikke noe klaging, bare litt konstruktiv kritikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 hehe... sota den litt... men tok det ikke så nøye... hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Fortsett å post bilder folkens! Er artig å leke seg litt i photoshop og prøve ut forskjellige tinger. Samt lærer man alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 kan noen gjøre noe diskret med min da? litt tona ruter ++ kanskje? mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Her er ihvertfall ett forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snabbast Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 se der ja. detta var knall da. spørs om det ikke blir mild soting alikevel i vinter da. takk for bildene gutta. mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Bare hyggelig. Jeg sotet forresten 50%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Fortsett å post bilder folkens! Er artig å leke seg litt i photoshop og prøve ut forskjellige tinger. Samt lærer man alltid! Siden du spør så pent så legger jeg ut et par til jeg;) Moro og se hva folk får til med bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Lekte meg litt, er ikke så flink men. Litt annen ramme. MVH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 hoi hoi fortsatt syk og har lite å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Hvilken font? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 breitbau: på min tenker du på? mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå