Stjernstedt Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Kan noen prøve seg på å sote vinduene litt.
anders87 Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 hoi hoi fortsatt syk og har lite å gjøre [/quote Hey, det der ble jo kanonbra! Kunne ikke ha lagd en til, bare med teksta anders_e46 ? Hadde vært genial som signatur på E46fanatics
Spinx Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Utrolig fete bilder dere legger ut her i denne tråden. Lurte på om blir det nødt til og være speirefleks kamera bilder? Har noen dårlige bilder med et digital kamera funker det? Da tenker jeg på kvaliteten på bildene.
PanserRypa Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 anders87: Leika litt Ble nå både rart og litt tøft syntes nå jeg, spesielt med asfalten (haha )
anders87 Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 anders87: Leika litt Ble nå både rart og litt tøft syntes nå jeg, spesielt med asfalten (haha ) Sweet Syntes det ble bra jeg panser rypa!
IreneL Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 noen som har lyst å prøve seg på min? Har ikke redigert på disse bildene selv ennå, så morro å se hva andre får til Bilen var meget skitten, så der har dere en utfordring å få den "ren"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå