ErikS Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 noen som har kunnet gjort noe med bilde mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Noen som kunne tenke seg å lakkere bilen min i Alpinhvit/Perlehvit eller en annen hvit-nyanse, kremhvit kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Må IKKE se på den dårlige markeringen, fordi den var jalla!! Hahaha, dette var hurtig hurtig! Også bare noe jeg testet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 hvordan klarer du å bytte fargene, samt å holde det blank? how to? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Ocean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 hvordan klarer du å bytte fargene, samt å holde det blank?how to? Jeg har blitt opplært med å bruke "Channel Mixer", men det finnes sikkert mange andre måter å gjøre dette på, typisk Adobe å ha mange forskjellige måter å gjøre én ting på... Men du må markere først da. Nå hadde ikke jeg noe spesielt bra markering på bildene over, tok det veldig kjapt, men ta deg tid og markeringene vil bli meget bra! Se på Muffins sitt bilde over f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 du kan også bare sette blending mode til Overlay ikke alltid det funker da, men da har man andre metoder ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Noen som kunne tenke seg å lakkere bilen min i Alpinhvit/Perlehvit eller en annen hvit-nyanse, kremhvit kanskje? Mitt bidrag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 noen som har kunnet gjort noe med bilde mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Here ja go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Tusen takk gutter! Veldig artige de farge-bildene:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Hvor mye renere bilen ble vet jeg da ikke, men jeg gjorde no litt i PS fordi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 hvordan gjør du det der marius? bruker du lasso rundt bilen, også..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå