///Mysild Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 kan ta sort hvitt layer... så bruker du brush tool og henter fram fargen igjen... (du må stille om det er sort (farge) eller hvit (ikke farge) du skal ha) men de bytter litt rundt... men prøv... da slipper du lasso også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Se på side 3, der har jeg lagt ut HOW TO, når jeg gjorde det først med bilen din, Penguin... Bruker adjustment layer, sort/hvitt, å så velger jeg sort brush for å hente fram igjen orginalbildet(m/farger), og eventuelt hvitt hvis jeg henter for mye... men se på side 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Hvordan lakerer man bilen, og likevell får den til å skinne? Vet om Overlay metoden, men er denne Channel mix greia enklere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Marker det du skal, så trykker du ctrl+u også er det bare å prøve seg frem Er ikke alltid denne metoden funker helt bra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Hvordan lakerer man bilen, og likevell får den til å skinne? Vet om Overlay metoden, men er denne Channel mix greia enklere? korleis funker den overlay metoden da? meiner eg har testa begge metodene før.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Matrix; Lager en ny layer og farger den i den fargen man vil ha over bilde, og setter på Overlay som blending mode Og så markerer man alt på bilen man vil ha i den fargen, høyre klikker og velger Select Inverse og trykker Delete Mange måter å gjøre det på, men syntes denne måten/rekke-følgen er grei.. Hvor bra denne metoden er kommer ann på bilde og fargene som allerede er der, da så klart ^^, Spruddel; Takk, skal teste ut litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Haha, den andre metoden var jo genial! Litt mindre arbeid i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 1280x1024 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Ingen? Gjerne øk kontrastene litt, å ha på ramme. Pluss noen andre ting jeg ikke har peiling på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Muffins, tøft bilde Men er litt uenig i rammen, selv om tanken var god^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Stilig bilde PanserRypa men kanskje skulle prøvd å fjerne grønnfargen på siden eller no Men synes det ble bra No slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 noen som har kunnet gjort noe med bilde mitt? TAKKER ble råååt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Hvor mye renere bilen ble vet jeg da ikke, men jeg gjorde no litt i PS fordi Takker takker Var noe lignende jeg gjorde med bildet selv også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå