Gå til innhold

Post et bilde av bilen og få det fikset opp! [IKKE styling]


HappyHenke
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Marius Marius, my favorite man på denna tråden :) hvis du lager slik du har laget før med gjenspeiling av bilen plus den linjen og med tekst, så får du nok ett ganske stilrent bilde som kan virke litt profft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius Marius, my favorite man på denna tråden :) hvis du lager slik du har laget før med gjenspeiling av bilen plus den linjen og med tekst, så får du nok ett ganske stilrent bilde som kan virke litt profft :)

Takk takk :-)

Jeg tenkte på refleksjon, grunnen til at jeg droppet dette er pga vinkelen bilen er i. Hadde bildet vært rett forfra eller rett ifra siden hadde dette blitt meget bra. Men slik som den stod nå så vil det bli feil, tror jeg!

Hvis du ser på bildet over der hvor en her har gjort det så synes jeg ikke det ble spesiellt bra fordi refleksjonene stemmer ikke. Men kanskje det går om bare littegran av fronten synes :-)

Skal prøve dette når jeg kommer hjem, er på jobb nå :wink:

Men anyone som har et bilde av en bil rett forfra? :-D Så vil jeg veldig gjerne prøve ut!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffins, tøft bilde :wink: Men er litt uenig i rammen, selv om tanken var god^^

at rammen ikje burde være der eller burde være annerledes ? :P

Ser litt ut som man har "farget uten for linjene" om du forstår :P Var ikke så jevnt som det burde være da, så litt rotete ut. Kanskje jeg er prikkete men :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...