///FredriK.S Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Dette bilde var kult. Du er en fin muffins du.
Turok Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 wow!!! nice!!! tusen takk folkens ble virkelig bra
JonasD Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Prøvde meg på et bilde, ble ikke så veeeldig bra, but anyway, here it is
PanserRypa Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Muffins, tøft bilde Men er litt uenig i rammen, selv om tanken var god^^ at rammen ikje burde være der eller burde være annerledes ? Ser litt ut som man har "farget uten for linjene" om du forstår Var ikke så jevnt som det burde være da, så litt rotete ut. Kanskje jeg er prikkete men åja, rammen er jo egentlig der bare for å dekke overgangen mellom bildene på en bra måte, også ble svart ramme veldig stygt. Derfor valgte jeg å lage den svart og hvite rammen en gang jeg har tid så skal jeg lage ett slikt bilde uten slik ramme, men vil sikkert ta litt lengre tid Hehe okei, bilde var jo veldig bra i utgangspunktet anyway
Marius2002 Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 Stilig den muffins! Noen som har lyst å ordne på et av mine ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå