Muffins Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 One More: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Stilig Takker både Fredrik og Muffins Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 noen som vil fiks litt hos meg .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Var det noen som ropte? [ig]http://i51.photobucket.com/albums/f360/spruddel/bmwe30.jpg Noe sånt? visst du bruker Gradiant Tool (?) nå på refleksjonen så får du fram ein fade effekt på refleksjonen da ser det litt bedre ut og Forsøkte dette nå, men fikk ikke til Tydeligvis glemt det.. Mente det var noe med sånn vector mask jeg, men hvordan får jeg det til å bli reflektert i sånn fading? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Var det noen som ropte? [ig]http://i51.photobucket.com/albums/f360/spruddel/bmwe30.jpg Noe sånt? visst du bruker Gradiant Tool (?) nå på refleksjonen så får du fram ein fade effekt på refleksjonen da ser det litt bedre ut og Forsøkte dette nå, men fikk ikke til Tydeligvis glemt det.. Mente det var noe med sånn vector mask jeg, men hvordan får jeg det til å bli reflektert i sånn fading? Side 51 laget je en HOW TO med akkurat dette. Var et oppdrag fra ///Mysild. Her er direkte link til side 51: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... &start=750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 takk for bildene muffins.... ble kule de.. må berre prøve deg på front bilde og viss du gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Forsøkte dette nå, men fikk ikke til Tydeligvis glemt det.. Mente det var noe med sånn vector mask jeg, men hvordan får jeg det til å bli reflektert i sånn fading? fant ein Tut til deg om forskjelige metoder for å få refleksjoner http://www.tutorial9.net/photoshop/the-5-essential-photoshop-reflections/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 beklager dårlige bilder og dugg på bilen..(kaldt ute varmt i parkhuset) hverken sommerfelger eller noe så blir bare et vinterbilde av bilen. Noen som gidder å dille litt.. Fritt frem egentlig.. ramme osv osv TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Prøvde meg en kjapp en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 bildet er såpass mørkt Jonas at man nesten ikke ser skrifta siden den er svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 bildet er såpass mørkt Jonas at man nesten ikke ser skrifta siden den er svart Hehe, ja det er vel det. Jeg er temmelig fersk på dette, pluss jeg bruker Photofiltre Vet ikke om det er noe bra men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 noen som vil leke med disse? og lage litt "fart" her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Leke Lekt, ble litt slurvette men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå