BreitBau Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Hva slags vinge er det på rolfuzzen sin.. Og hvorfor har jeg ikke sett mer på denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Hva slags vinge er det på rolfuzzen sin.. Og hvorfor har jeg ikke sett mer på denne bilen? skummelt lik min, bare den ikke har komplett ///M og ikke fult så lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 du bør jo nesten ha den som avatar da flere bilder av den btw? er gøy med røde biler Har ikkje fått tatt noen skjikkelige bilder av bilen enda.. Er ikkje så lenge siden den blei hentet fra tyskland å rett etter det reiste eg på havet.. Lager du avatar størrelse av bilde skal eg bruke det Beklager at eg suger i bilde redigering Men har noen dårlige mobil bilder her.. Skal prøve å få tatt noen bedre bilder en dag det er bra vær... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Noen som gidder gjøre forsøk med noe tøft ut av disse bildene? (Hadde vært intressant sett hvordan det ble med gule frontlys/tåke eller DE lykter og shadowlister. Gjerne med ramme rundt, poster stil). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Hva slags vinge er det på rolfuzzen sin.. Og hvorfor har jeg ikke sett mer på denne bilen? skummelt lik min, bare den ikke har komplett ///M og ikke fult så lav 'Eneste som er ligner på din er vel egentlig felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 bergeee; Er du fra Bamble? Hvorfor har ikke jeg sett bilen din ennå? Hehe.. Kanskje du har sett meg? Kjører gul volvo 245 nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Prøvde selv med et program men ikke lært på 5 min he he. Et lite resultat her så langt. Får høre med Hagenisse om kan lære meg noen triks, he he før etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bettanjr Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Noen som gadder å montere felger på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 noen som kunne fiksa litt på dette bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Prøvde meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Ikke verdens beste akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bettanjr Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Noen som vil montere disse felgene på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Litjhaugs E39 Touring før photoshop: Etter litt photoshopping og finjusteringer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå