Ørjan^^ Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Noen så har lyst fikse litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 noen som hadde giddi og mekka sort tak og panser eller bare sort panser. gjør som dere villXD vill bare få noe aent en hvit på den for er så kjedlig med bare hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Vet ikke om det er noe bra men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 et til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 ett til Var gøy dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 ett til Var gøy dette Et meget stilig bilde. Er gøy når man først begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 ja der sa du det gitt Det bildet og dette var forøvrig veldig kult fra begynnelsen av også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 ingen som kan mekke sort tak og panser da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 ingen som kan mekke sort tak og panser da? Kan prøve men ikke akuratt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanserRypa Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Noe av det dårligeste jeg må ha laget Prøvde 2 metoder for å skifte farge - men ingen av de fungerte, så jeg bare farget den svart til slutt ... haha.. men man ser lite da, tar du et nytt - bedre bilde kan jeg prøve en gang til x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Noen så har lyst fikse litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFlusund Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Noe av det dårligeste jeg må ha laget Prøvde 2 metoder for å skifte farge - men ingen av de fungerte, så jeg bare farget den svart til slutt ... haha.. men man ser lite da, tar du et nytt - bedre bilde kan jeg prøve en gang til x) Nei uffa, nå må gamlebilen min få fred. Den er finere hvit. Skal det gjøres noe med panseret bør det bli karbon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå