///FredriK.S Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Om noen har lite å gjøre på om dagen Det er jo natta!?
Eksos Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Om noen har lite å gjøre på om dagen Det er jo natta!? Heh, regna ikke med at noen skulle se det før imorgen
///FredriK.S Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Om noen har lite å gjøre på om dagen Det er jo natta!? Heh, regna ikke med at noen skulle se det før imorgen Jeg er alltid våken (følger med) ^^
matsi Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 mitt første ps bilde.. fikk meg ps i går så jeg måtte jo prøve litt .. må bare legge meg i trening nå(= tar i mot kritikk og tips med åpne armer..(=
Marius2002 Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 mitt første ps bilde.. fikk meg ps i går så jeg måtte jo prøve litt .. må bare legge meg i trening nå(= tar i mot kritikk og tips med åpne armer..(= Ble kult! Kanskje gjort bilen lysere, da den går ganske i ett med bakgrunnen ved kanalene og ellers nede på bilen. En annen ting kunne vært å fjerne/tonet det grønne gjenskinnet i bilen
matsi Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 mitt første ps bilde.. fikk meg ps i går så jeg måtte jo prøve litt .. må bare legge meg i trening nå(= tar i mot kritikk og tips med åpne armer..(= Ble kult! Kanskje gjort bilen lysere, da den går ganske i ett med bakgrunnen ved kanalene og ellers nede på bilen. En annen ting kunne vært å fjerne/tonet det grønne gjenskinnet i bilen takk for tips;) (=
matsi Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 siden du sa toning så måtte jeg bare prøve på litt vinduene på den røde lenger oppe her. pluss litt ekstra. sota alle vnduene ltt + lykta og gjorde fargene litt sterkere å gjorde det litt skarpere.. før Etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå