JonasD Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Bra du kunne gjøre det JonasD. Flottings!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Hehea Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Om noen har lite å gjøre på om dagen : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Om noen har lite å gjøre på om dagen Det er jo natta!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Om noen har lite å gjøre på om dagen Det er jo natta!? Heh, regna ikke med at noen skulle se det før imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 We never sleep! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Om noen har lite å gjøre på om dagen Det er jo natta!? Heh, regna ikke med at noen skulle se det før imorgen Jeg er alltid våken (følger med) ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 mitt første ps bilde.. fikk meg ps i går så jeg måtte jo prøve litt .. må bare legge meg i trening nå(= tar i mot kritikk og tips med åpne armer..(= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 mitt første ps bilde.. fikk meg ps i går så jeg måtte jo prøve litt .. må bare legge meg i trening nå(= tar i mot kritikk og tips med åpne armer..(= Ble kult! Kanskje gjort bilen lysere, da den går ganske i ett med bakgrunnen ved kanalene og ellers nede på bilen. En annen ting kunne vært å fjerne/tonet det grønne gjenskinnet i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Noen som får til noe tøft med dette bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 mitt første ps bilde.. fikk meg ps i går så jeg måtte jo prøve litt .. må bare legge meg i trening nå(= tar i mot kritikk og tips med åpne armer..(= Ble kult! Kanskje gjort bilen lysere, da den går ganske i ett med bakgrunnen ved kanalene og ellers nede på bilen. En annen ting kunne vært å fjerne/tonet det grønne gjenskinnet i bilen takk for tips;) (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 siden du sa toning så måtte jeg bare prøve på litt vinduene på den røde lenger oppe her. pluss litt ekstra. sota alle vnduene ltt + lykta og gjorde fargene litt sterkere å gjorde det litt skarpere.. før Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Spent hva noen kan finne på å gjøre med go'vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå