JonasD Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 Har kommet litt i gang med grenrøret. Har tilpasset så og si alle rørene, så alt er egentlig klar til å sveises på onsdag og fredag! Må også lage nytt lamdasondeuttak og legge eksosbandasje ved oljefilter.
ahj Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Har du fått fiksa felgen som var dårlig rettet? Koolart.no selger Brock B1 1995 kr for 17". Er på side 62 i det nye gatebil bladet. Og hvordan går det med sveisingen?
JonasD Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 Har du fått fiksa felgen som var dårlig rettet? Koolart.no selger Brock B1 1995 kr for 17". Er på side 62 i det nye gatebil bladet. Og hvordan går det med sveisingen? Var nok bare dekket som ikke var kjørt inn Så skal ta av dekket og montere det på igjen og prøve å kjøre det inn. Sveisingen går bra det, håper å bli ferdig til i morra, oppstart lørdag forhåpentligvis
ahj Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Har du fått fiksa felgen som var dårlig rettet? Koolart.no selger Brock B1 1995 kr for 17". Er på side 62 i det nye gatebil bladet. Og hvordan går det med sveisingen? Var nok bare dekket som ikke var kjørt inn Så skal ta av dekket og montere det på igjen og prøve å kjøre det inn. Sveisingen går bra det, håper å bli ferdig til i morra, oppstart lørdag forhåpentligvis Venter i spenning
JonasD Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 Grenrøret blir ferdig til neste uke. Var litt mere jobb enn forventet.. Har også investert i et liggebrett som skal bli gunstig å prøve + MG NXT Metal Polish
winchester Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Fytti katta med poleringsutstyr og midler du kjøper da, skulle heller brukt pengene på noe gromt!
JonasD Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 Må jo holde den veholdt og pen og vøttø Michael! Noe gromt blir det når lærlingjobb er i boks
moeN2k Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Hadde du sjåfør for et par helger sia? Mente jeg så e30'n din en del opp og ned på skei i surnadal
JonasD Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Nei, har ikke vært noen steder med bilen Men går en utrolig lik en her på øra. Skal prøve å få med han på en liten photoshoot i sommer
JonasD Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Tar meg friheten til å legge ut et bilde av hans:
Martin-D Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 Får aldri nok poleringsutstyr Jonas, brukt flerfoldige kroner på voks og sprayer og såper på mine egne biler Bra jobba forresten med grenrøret, blir knall!
JonasD Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Får aldri nok poleringsutstyr Jonas, brukt flerfoldige kroner på voks og sprayer og såper på mine egne biler Bra jobba forresten med grenrøret, blir knall! Hehe, nei.. Værste av alt er jo at man blir hekta på å prøve nye produkter Takk for det, håper på å bli ferdig snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå