JonasD Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Se en side tilbake så sier jeg det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Da fikk jeg pussa ned fillern og lagt på fin sparkel. Pussa ned sparkelen og lakket med grunning. Måtte også sparkle et sår som var på panseret. Maskerte opp alle hjulbuene og lakket over med korrosjonsbeskyttelses grunning. La ikke på filler her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Da har jeg begynt med å montere litt deler igjen Gikk over delene med Hyper Dressing fra Meguiars, funka bra det Ble bare ett bilde. I morra må vi kjøre bilen tilbake enten til muttern sin garasje som ER ledig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Da var endelig interiøret ferdig! Mangler bare pedalene nå så er det komplett Satt inn M-Tech mattene, men har ikke bilde av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Da har vi lakka over det meste som skal lakkeres. Fikk pussa ned IS-Leppa, men bildene ble sletta. Rubba panseret 2 ganger, gikk over listene osv.. Hadde også bilder av M-Tech mattene, men de ble også sletta! Her var da den store flekken på sideskjørtet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Interiøret ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Interiøret er bra ja, men bedre i virkeligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Ser bra ut detta, men hvor har du gjort av høyre bakfelg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 nydelig bil du har misunner deg denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Ser bra ut detta, men hvor har du gjort av høyre bakfelg?? Hehe, den står i garasjen. Venter bare på en bra deal på et dekk nå så skal den på Koster litt for Toyo Proxes også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 nydelig bil du har misunner deg denne Takk takk, Hyggelig å hør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Flott prosjekt Hva brukte du for å rense taket? Har helt lik bil selv ser du Var forresten hjemme hos dere i forrige uke med en kompis som kjøpte Porchen. Synd bilen ikke var hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Hei! Ja det stemmer det, fattern fortalte det. Tenkte å være med skjønner du Var dumt det, kunne nesten dratt ned å sett på den for det Først støvsugde jeg med industristøvsuger ca 5 ganger, og sprøytet på båt kalesje rens, gnikka det godt ned. Kjørte bilen ut og steemet den i 70-80 grader. Lot det tørke en ca 24 timer, og sprøytet på impregnering 2 ganger Brukte båt rens og impregnering, jeg kjøpte det på mekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Har fått gjort litt de siste dagene. Pussa ned Is-leppa og gått over med white sprit. Har montert alt av stereo og lyden i frontsettet fungerer bra! Har ikke testa subben enda, spørst om jeg må legge opp en ny kabel Har kjørt ut bilen og tatt noen bilder men går ikke an å laste opp, men skal se om jeg får det til! Montert sammen litt deler osv... Mye annet som er gjort, men kommer ikke på i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Da fikk jeg fiksa overføringa av bilder, ikke beste kvaliteten da Litt rar uten leppa på Men trenger fortsatt litt gnikking på interiøret Og felgen som mangler er nå i Trondheim, skal få på nytt dekk, så fattern tar den med når han kommer tilbake fra USA Det fine rattet Likte dette bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå