Vegard-E30 Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Hehe, takk for det du!Er ikke fornøyd enda Nei, seier noke der! man blir aldri helt fornøgd egentlig er ikkje mange Cab'er eg liker, men din falt helt i smak
JonasD Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Skrevet Januar 2, 2010 Let i sverige, å kjøp ny. Ser for meg at det er billigere. Vi får se.. Jeg har en annen løsning som jeg skal prøve til våren
JonasD Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Skrevet Januar 13, 2010 Da har grenrøret kommet! Ser veldig bra ut og er fornøyd Ser for meg allerede hvilke modifikasjoner som må til, men må jo prøves på bilen først
JonasD Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Skrevet Januar 16, 2010 Er spent jeg ja, skal ut å skru av eksosen i dag og prøvemontere grenrøret Så får vi se, har også bestilt en liten pakke fra Koed
JonasD Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Skrevet Januar 16, 2010 Litt prøvemontering, bra passform på dette grenrøret!
JonasD Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Skrevet Januar 16, 2010 Synes det ja, håper lyden blir bra selv om bilen har cat
Ola. Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Du må ha kjøpt feil grenrør Jonas.. Er jo ikke plass til turbo der
LarsH Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 hei jonas.. måtte du modifisere noe eller? ser jo meget bra ut
JonasD Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Skrevet Januar 19, 2010 Du må ha kjøpt feil grenrør Jonas.. Er jo ikke plass til turbo der Ser du ikke turboen?
JonasD Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Skrevet Januar 19, 2010 hei jonas..måtte du modifisere noe eller? ser jo meget bra ut Må modifisere litt ja, de 2x rørene som går under bilen må modifiseres litt, men det blir gjort i helga
JonasD Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 Fikk ei kjekk pakke av Meguiars i går og ei pakke fra Koed i dag Meguiars pakken fikk jeg som gave fordi jeg sendte inn et bilde av bilen min på Facebook Pakka besto av 1 stk microfiber towel, mye test produkter, reklame, pastiller og lipsyl Pakka fra Koed inneholdt nye eksospakninger, ny list, gir-emblem og en slip-case for å ha alle TUV papirene i Jaa, støvete bil
Trond e30 cab Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Det var jo en riktig så kjekk pakke! Var ikke den dum den mappa du fikk der. Gjerne jeg må få meg en sånn en å legge alle kvitteringene i hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå