JonasD Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Et par bilder av diffen.. Denne blir pusset litt på, har kanskje fått taki medbringere også Så blir olje byttet til Castrol Saf-Xj.
Lightning Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Hei JonasD. Fikk felgene mine i dag. Takk for stalltips. Meget godt fornøyd...
JonasD Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Diffen blir tatt med på verkstedet og blir sandblåst og lakkert neste uke
JonasD Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 Nok en bestilling - Diffolje, Castrol - Pakningssett til oljefilter - Toppdekselspakning - 4x lyspærer - Kodeplugg (6 cyl) - Baklokk pakning til diff - Ny Mtech girkule m/lys Diffen blir tatt med på verkstedet på mandag og blir sandblåst og lakkert/malet opp med hammerslaglakk. Diffen blir renset og fyllt opp med ny olje, vet ikke om jeg skal blande med Omega olje enda, men det får vi se på Litt pakninger skal også byttes.. Kommentarer/tips, skader ikke
ahj Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Høres bra ut Jonas Sa du at det var sperre på den diffen? Hva har du søkt på til neste år? Kjøretøy? Oppretter?
JonasD Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 Takk for respons Ja, er 25% brems på den, men forrige eier hadde hørt noe om at det var mere, men det er ikke sikkert;) Nei, har faktisk søkt på kjemi prosess! Har forresten demontert lillediffen fra bilen i dag og den "nye" er klar til montering i helga, avhengig av når pakka kommer!
ahj Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Takk for respons Ja, er 25% brems på den, men forrige eier hadde hørt noe om at det var mere, men det er ikke sikkert;) Nei, har faktisk søkt på kjemi prosess! Har forresten demontert lillediffen fra bilen i dag og den "nye" er klar til montering i helga, avhengig av når pakka kommer! Fett det! Kjemi prosess, hva f.... er det? Da blir det vell et par nummer 11 spor til sommeren med 25% sperre
JonasD Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 Kjemi Prosess ja, skal prøve å søke meg inn på plattform etterhvert
bergeee Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 hehe. søkt kjemi prosess jeg og. tenkte først på bilfag eller lakk eller noe. men så tenkte jeg at i og med at jeg driver endel med bil på fritia. så må jo denne interessen dabbe av når jeg står og skrur på bil hele dagen på jobb:P digger den rødfargen på e30:P
JonasD Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 hehe. søkt kjemi prosess jeg og. tenkte først på bilfag eller lakk eller noe. men så tenkte jeg at i og med at jeg driver endel med bil på fritia. så må jo denne interessen dabbe av når jeg står og skrur på bil hele dagen på jobb:Pdigger den rødfargen på e30:P Ja, valgte å ha bilinteressen som hobby istedet Hydro Aluminium er jo bare noen steinkast unna, har tenkt å få lærlingplass der eller søke videre på plattform Diffen er egentlig snart ferdig.. Bare pakning og olje som gjenstår
bergeee Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 aha ja. ja jeg har jo borialis som er 10 min og gå til fra huset mitt. og rett over elva her er både eramet,scanwafer og hydro pvs:P så nokk og velge i her nede. åssen bil kommer den diffen fra? 325ix?
JonasD Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 Tror ikke den er fra IX , men har samme utveksling. Sto på en 323/5 tidligere tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå