JonasD Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Hehe, to av bilene blir solgt til vårs, så blir det å bruke en cab i sommer, helt til jeg kjenner lysten av ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Noen som vet om man må bytte vindusvisker motor for å få montert originale vindusviskere?? Fikk jo såklart 2'er feil på selvparkering, har ikke sett mye på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Kan du ikke bare justere den ned til ene siden av ruta? Motoren trenger du ikke bytte, men viskerarmene må du bytte, hvis det er Bonrath-visker du har. Hvis den er ombygd, og du fortsatt har bolten til den venstre viskeren på plass, trenger du bare bytte til en kortere brakett (den som sitter på selve motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Er Bonrath visker ja. Tror jeg har viskerarmere liggende, takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Monter originale viskere. Blir finere og da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Ja, blir helt original denne nå. Mangler bare skikkelig understell og gromme felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 fin plan! Skrudde RS Eller Hartge hadde stått brå på na:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 fin plan! Skrudde RS Eller Hartge hadde stått brå på na:D Bir ikke noe jalla felger nei Får se hva jeg finner, Hartge har jeg alltid drømt å sett på denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Lite nytt for tiden, endelig tatt fatt i caben igjen, montert powerflex traversforinger og fikset litt 2'er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Sliter med å bestemme meg for felger på caben.. Det står imellom disse: GS sine LM replika felger 8" og 9,5" med 215/40 og 245/35 - 17" Eller BBS RS replika i 17" x 8.5" og 10" med 4" kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Er vell ikke noe å tenke på det. http://esmwheels.com/access/wheels-002r ... h=21_34_63 Med 215/40R17 bak og 195/40R17 fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Ikke verst! Det blir nok de felgene der ja, mest sannsynlig med mørkt senter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Å her er bilde av hvordan de sitter på E30, visst du ikke har sett den før. http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=28491 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Sliter med å bestemme meg for felger på caben.. Det står imellom disse: GS sine LM replika felger 8" og 9,5" med 215/40 og 245/35 - 17" Eller BBS RS replika i 17" x 8.5" og 10" med 4" kant. Du skal ha av den stylinga eller? Det var ikke mye pent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå