Gå til innhold

Kosaisan's 320I E36(Justerbar senkesett ankommet 12/6-10)

RemyNG
 Share

Anbefalte innlegg

jepp skal få tatt noe bedre bilder av bilen må bare få flytta den litt, men blir litt vanskelig ettersom den står uten girstang :P. Kjekt og prøve og bytte til shortshift i kulda hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk kjekt med hyggelig tilbakemeldinger, Tålmodig er jeg ikke hehe klør litt i fingrene og få gjort noe med bilen men lange arbeids dager setter stoppe på det. Er litt nøye bruker for mye tid på og få ting som jeg ønsker det hehe. Har du bilde av bilen din eller tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle mase litt mer om den OBC-oppgraderingen din jeg... hehe, har fått kjøpt en computer nå og fant et par artikler om hvordan jeg skulle koble opp en 18-knappers computer. Så ikke så vanskelig ut, akkurat som du sa ;)

Men monterte du ny blinklyshendel med knapp for kjørecomputer også? Får du opp informasjonen i displayet under speedometeret, eller kun i displayet på kjørecomputeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da ble det litt bedre bilder av baklykta, fått også montert Shortshift stanga men merka det ble ganske mye slark til sidene. Bilen trenger hvertfall en god vask når været blir bedre.

d3wdcdd6dofbzklf1co9.jpg

ab0v9wziscq790l46qxv.jpg

zazdtbqccfbm0c9vjnne.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og vurderer litt felger til bilen men har ikke helt bestemt meg hva som hadde kledd bilen best. Fant tre felger på GS som jeg vurderer, noen som har lyst til og photoshope disse felgene under her på bilen for meg?

bi8pplpl0n1ecj057cla.jpg

gmeyqwozp0p4wrbto8ov.jpg

ira1vhxeq7l6n816y184.jpg

Med forhånd takk :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da fikk jeg ordna litt bilder av felgene på bilen store takk til e46 320Ci og Marius2002. Da står valget mellom disse valget er litt vanskelig selv hjertet går etter GS-Goldline felgene, så hva tenker folket?

ii4b9dol2ohwd0sayu3c.jpg

pst15vba898gfg09rboo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...