RemyNG Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 jepp skal få tatt noe bedre bilder av bilen må bare få flytta den litt, men blir litt vanskelig ettersom den står uten girstang . Kjekt og prøve og bytte til shortshift i kulda hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Fiiin bil. Du er tålmodig og nøye med arbeidet. Er misunnelig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 takk kjekt med hyggelig tilbakemeldinger, Tålmodig er jeg ikke hehe klør litt i fingrene og få gjort noe med bilen men lange arbeids dager setter stoppe på det. Er litt nøye bruker for mye tid på og få ting som jeg ønsker det hehe. Har du bilde av bilen din eller tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Tenkte jeg skulle mase litt mer om den OBC-oppgraderingen din jeg... hehe, har fått kjøpt en computer nå og fant et par artikler om hvordan jeg skulle koble opp en 18-knappers computer. Så ikke så vanskelig ut, akkurat som du sa Men monterte du ny blinklyshendel med knapp for kjørecomputer også? Får du opp informasjonen i displayet under speedometeret, eller kun i displayet på kjørecomputeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 Nope monterte ikke noe ny blinkhendel ettersom jeg har skjønt får du bare opp på displayet på kjørekomputeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Sedanen din er kjempefin! Du har gjort meget riktige oppgraderinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Da ble det litt bedre bilder av baklykta, fått også montert Shortshift stanga men merka det ble ganske mye slark til sidene. Bilen trenger hvertfall en god vask når været blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Ser meget bra ut men hva skjer, har du enda ikke solgt felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 Nope har ikke fått solgt felgene enda hehe, er ikke så populære disse felgene vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Sitter og vurderer litt felger til bilen men har ikke helt bestemt meg hva som hadde kledd bilen best. Fant tre felger på GS som jeg vurderer, noen som har lyst til og photoshope disse felgene under her på bilen for meg? Med forhånd takk . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Har gjort det i PS tråden Edit: Kan legge det hær og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Ja da fikk jeg ordna litt bilder av felgene på bilen store takk til e46 320Ci og Marius2002. Da står valget mellom disse valget er litt vanskelig selv hjertet går etter GS-Goldline felgene, så hva tenker folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Eller et alternativt bilde av de i gull: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Er enig i at Goldline så best ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Synes de BBS LM-kopiene passet best Men det sies at man skal "følge" hjertet, hehe ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå