Eirik Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Hallais! Da var det gjort. Etter mye press fra både svigers, egen familie og ikke minst min egen del, følte jeg det var på tide å gå ned på kne og fri foran dama som jeg har bodd sammen med de siste 7år! Ikke uventet har hun startet planleggingen allerede, med farger, blomster og ikke vet jeg hva hun ikke har tenkt på...! Men en ting skal jeg bestemme og det er hva slags bil vi skal kjøre ut ifra kirkka! Jeg har ikke helt funnet ut hva jeg vil enda, men BMW har jo streifet meg... Har sett litt på en gammel amerikaner også, men det føler jeg blir siste utvei. Mitt størtste ønske måtte er en BMW 315 fra 30-tallet, men dette er jeg ganske sikker på at blir umulig... Ettersom vi er begge ganske små av vekst (~170cm) tenkte jeg f. eks en Isetta! Var på museum i Tyskland i sommer og syntes denne var ganske artig. Men det er jo veldig dårlig plass da, så tviler jeg får grønt lys fra dama... Jeg kunne også ha tenkt meg noe nyere. Tidligere i år var jeg i Miami og leide en 650i cab, denne var helt rål Men jeg har altså ikke bestemt meg for noe enda... Så er det noen som har noen tips om andre typer og som kjenner noen som kunne tenke seg å være privatsjåfør en varm sommerdag neste år? Vil selvfølgelig bli betalt...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 gratulere! en isetta hadde jo vert kult men personlig hadde jeg gådt for en rød og hvit 1958 chevrole corvette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 er ikke spørsmålet mere, hva har man mulighet til å få tak i? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Du må først se om du får et JA på frieriet ditt! Haha Han karen med den e38 750i her inne kjørte bryllup for noen år siden husker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 Hehe, hun svarte heldigvis JA, så den er grei... Men ja, det største problemet blir å finne noen som har en kjekk bil og som kan være privatsjåfør en liten time. Og iom at bryllupet skal være i Stavanger gjør ikke utvalget større! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Hehe dette er det eneste jeg har interesse for i mitt eget bryllup Ikke at jeg skal gifte meg. Jeg har sagt til samboern att jeg skal ikke gifte meg før jeg har en strøken Porsche. Jeg ville valgt en 993. Den siste skikkelige porsche'n Så også en annonse på blocket for en tid tilbake att en leide ut en Porsche 997 til bryllup til en sum av 2500sek, må da finnes noe slikt i norge også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 En eller annen BMW cab må vel gå an å oppdrive? Nye 3-serien f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Porsche er jeg helt enig i, men da helst 965 turbo eller 996 turbo Hva er det som gjør 993 til den siste ekte Porsche i dine øyne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Hadde du bodd i nærheten av meg i USA skulle vi fått til en Isetta...en nabo samler på gamle motorsykler og fly (!) og har 3 Isetta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Porsche er jeg helt enig i, men da helst 965 turbo eller 996 turbo Hva er det som gjør 993 til den siste ekte Porsche i dine øyne? Siste 911 med luftkjølt motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 En kamerat av fatteren har en Bel Air som har vært flittig brukt til slik kjøring. Fine biler det i hvertfall, synes de egner seg bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Nye 7-serien må da være staselig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 naboen i hjem bygda har en S T R Ø K E N bmw isetta. men det blir vel litt langt for og låne ut. ellers har han også en trike med 5.7liters v8! men desverre kun for 1 pers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Esveen kom meg i forveien..Skaff dere en F01 750iL for en dag Men etter en liten tanke...315'n fra 30-tallet! Make it happen, eller angre på det Take it to the wedding or lose it forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå