Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer først og fremst.

Jeg tror nok det skal være mulig å spørre en lokal bmw forhandler om å få låne en av deres biler da jeg har hørt om at dette har gått gjennom før. ikke gratis naturligvis..så spørr du en kompis om han har lyst å se ut som james bond og kjøre helt ny 5 serie eller 7 serie..jeg hadde ikke takka nei! :)

lykke til i årene som venter :)

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gratulerer så masse. :D

Et tips: Tenk på at det skal være plass til bryllupskjole i bilen. En liten izetta kan være en dårlig løsning om madammen velger seg ut en svær kjole med langt slep. Men husk: du ska kje sjå kjolen før hu står foran alteret.;)

Hadde kanskje gått for ein e93 hadde eg vært deg. Og skal det være amcar så e jo 57 Bel Air cab ein nydlige klassikar...

Skrevet
Esveen kom meg i forveien..Skaff dere en F01 750iL for en dag :D

Men etter en liten tanke...315'n fra 30-tallet! Make it happen, eller angre på det :)

Take it to the wedding or lose it forever :wink:

750iL eller 730d burde være mulig å skaffe iallefall. Men legger du sjela i det å finner en slik klassiker så hadde det vært morro.

Jeg hadde ikke gifta meg i en 3'serie cab. Til nød M3..

Skrevet

Et tips: Tenk på at det skal være plass til bryllupskjole i bilen. En liten izetta kan være en dårlig løsning om madammen velger seg ut en svær kjole med langt slep.

Heh,plass til kjole.Jeg fikk jo putta madammen inn i en e30 med bøtteseter jo.

Vet selvsagt at en e30 ikke er all verdens til bryllupsbil,men syns det symbolerte oss(meg) godt.Ble det svarteste lengste spor noen gang lagd utafor ei kirke.

Siden bilen var 2 seter,så var jeg sjåfør selv.

Skrevet

Da jeg syntes min egen E39 touring som jeg kjørte den gang ikke egnet seg lånte vi også bil til vårt bryllup. Vi forsøkte å få låne bil av Autozentrum og Stenshagen uten videre hell så vi hørte med venner og kjente.

Vi fikk mulighet til å låne noen sportsbiler, en del "vanlige" nyere biler, en Hummer H1, en H2, og en hvit Mercedes 500SEL . Av både praktiske og estetiske årsaker ble det 500SEL.

Vi er kjempeglade for det valget, og for de som skal skaffe bil; Ikke undervurder buketten og kjolens størrelse.

Disse dametingene tar plass...

Skrevet

Som mange andre sier, ville jeg valgt en bil med litt størrelse på og sjåfør. Det siste du vil gjøre er å hisse opp kona på bryllupsdagen. :wink:

De fleste jeg kjenner til har kjørt A8, S-klasse, Rolls Royce osv, mens andre har kjørt E93, Porsche eller Ferrari.

Lykke til med letinga!

Skrevet

Takker!

Mye bra tips her... Som jeg skrev tidligere vil jeg nok også tro at en Isetta hadde blitt for liten, men alt hadde nok gått an dersom man bare ville nok. Det største problemet uansett vil nok bli å få tak i en... :?

Kan nok høre med Bavaria eller noen andre som selger BMW'er rundt om i distriktet, men tviler vel egentlig på at de er med på det. Men verdt et forsøk uansett.

Men greit å ha en backup plan; ingen som kjenner noen med en passende bil som kunne tenke seg å være privatsjåfør 29. august neste år? :)

Skrevet

Min tidligere sølvfarget e34 var populær bryllups bil. Ble brukt 2 ganger til frakt av brura :-) i mitt eie så rett farge og moding på e34 vil nok være stasselig bryllupsbil.

Ville kansje hørt med 02 bmwccn klubben om de kunne diske opp med noe passende egentlig. Er jo noe spesiall dag :-).

Skrevet
Hehe, hun svarte heldigvis JA, så den er grei... :beer:

Men ja, det største problemet blir å finne noen som har en kjekk bil og som kan være privatsjåfør en liten time. Og iom at bryllupet skal være i Stavanger gjør ikke utvalget større!

En av Norges få (to?) BMW Z8 bor ikke så langt unna deg... ;)

Skrevet

Med eiere som vil låne deg bilen? Er jo toseter, så må nesten gi fra seg nøkklene. ;) men hadde vært en kjempe bil det.

En X6? den vekker iallefall oppsikt.

Skrevet

ett tips kan jo være høre med div medlemmer i klubben avd stavanger som har aktuelle biler, også ha en avtale med et par av dem i tilfelle noen skulle finne på å bytte bil i mellomtiden eller noe..

ellers så hadde jeg bare giftet meg i bergen eller oslo så det blir litt lettere å finne bil.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...