Gå til innhold

Noen som kjenner til denne bilen? (Ombygd E-34 540 manuell)

Kim
 Share

Anbefalte innlegg

Veit ikke om det er samme bilen.

Men for noen år siden da jeg var med en kompis å skrudde en del i en gammel låve litt nord for Jessheim, så stod det en e34 540, ombygd til 6tr manuell, i akkurat samme grønnfarge og samme felger. Den stod der lagret i hvertfall 2 år uten å bli rørt mens vi var der. Dette er 3-4 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en ombygd 520 som skulle vært på eu-kontroll i juni. Så hvis du ikke kjenner noen som tar slikt svart, kan det jo bli litt jobb.

Vil si at den er for høyt priset, gikk jo en original 540 touring manuell for 95k i høst. Riktignok ikke med EDC, M5-bremser og diffbrems.

Bilen er meget pen, men er i mine øyne ikke verdt mer enn 80k. Identiske ombygde 520/M5er uten godkjenning går jo for 50-80k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så også at denne skulle vært godkjent for lenge siden... Sjansen for at den da ikke er godkjent ombygd er stor mao.

Har fulgt med den litt og husker jeg ikke feil startet selger på 170`.

Drøyt med 135` også når man kan få bra ombygde M5 for den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke om det er samme bilen.

Men for noen år siden da jeg var med en kompis å skrudde en del i en gammel låve litt nord for Jessheim, så stod det en e34 540, ombygd til 6tr manuell, i akkurat samme grønnfarge og samme felger. Den stod der lagret i hvertfall 2 år uten å bli rørt mens vi var der. Dette er 3-4 år siden.

Jeg trur faktisk dette kan være den bilen du snakker om. Jeg kjenner igjen plassen på det siste bildet i annonsen da jeg hentet min ombygde m3 nøyaktig rett utenfor denne garasjen. Han karen jeg kjøpte av snakka den gang om en 540 han hadde og han jobba på et verksted på Jessheim som hadde et noe Japansk navn. Husker ikke helt hva det heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en ombygd 520 som skulle vært på eu-kontroll i juni. Så hvis du ikke kjenner noen som tar slikt svart, kan det jo bli litt jobb.

Vil si at den er for høyt priset, gikk jo en original 540 touring manuell for 95k i høst. Riktignok ikke med EDC, M5-bremser og diffbrems.

Bilen er meget pen, men er i mine øyne ikke verdt mer enn 80k. Identiske ombygde 520/M5er uten godkjenning går jo for 50-80k.

Hvorfor blir det mye jobb hvis man ikke kjenner noen som tar det svart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han har bygget den så er den nok bra ja. Men meg bekjent så har ikke han eid bilen, veit ikke om han har bygget den heller for den saks skyld. Bilen stod lagret i kjelleren på denne låven en stund. Husker jeg siklet en del på den da jeg skrudde der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...