Kim Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Jaha ja... det store spørsmålet er vel hva BT sier til dette her med ombyggingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 prisen var litt vel stiv. får jo greie m5 for den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 hær var det mye synsing.er da fullt mulig bilen er godkjent som 540.er det så viktig for trådstarter er det vel bare å ringe å spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 hær var det mye synsing.er da fullt mulig bilen er godkjent som 540.er det så viktig for trådstarter er det vel bare å ringe å spørre? Jada, er klar over det men er jo ikke kommet opp noe negativt her. Heller det motsatte.. Det jeg lurte på var om noen her på forumet hadde kjennskap til bilen, jo mer man finner ut av jo klokere blir man. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Tar en telefon i morgen jeg, så kan jeg gi deg litt mer detaljer rundt denna bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 Nå er jeg spent, fikk du frem noe info siden du allikevel skulle ringe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Prata med noen folk som bor oppi der og de sier denne er rævkjørt. Ut ifra bildene så stemmer det nok bra. Hvem legger ut bilde av når de kjører så fort? Denne bilen er nok brukt hardt, det er helt sikkert! Alt for stiv pris også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 nydlig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 kan tenke meg at det er Audun som har bygget denne.er det han så er det gjort ordentlig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hoff da.. ja ja, da stemmer vel muligens bilde overens med sannheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Vil si at den er for høyt priset, gikk jo en original 540 touring manuell for 95k i høst. Riktignok ikke med EDC, M5-bremser og diffbrems. Min du sikter til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 He he.. var antagelig din Calle. Fungerer den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 He he.. var antagelig din Calle.Fungerer den bra? Ja, kan ikke klage. Starter hver dag og ingen ulyder i drivverk. Går som en bra klokke Det er rett og slett et herlig skyv. Litt farlig å bli vandt til, kan liksom ikke gå tilbake til 150 hk nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tossagan Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Her var det mye synsing ja. Det er riktig at bilen sto lagret på en låve i 2 år. Jeg sjønner ikke at dere kan prise den ut fra et bilde uten å vite noe. Han heter Tan og er i fra Vietnam Og holder til på Jessheim. Han har ikke eid bilen men har vert delaktig i byggingen som startet for 10 år siden. Behøver bilen å være rævkjørt bare for at han drar den opp i 280? Til opplysning så har jeg ligget og marssa i 270 på autobanen med denne bilen! Skall den ikke tåle det? Jeg har bygd den selv så jeg vet hva som er i den. Det er ikke Audun som har bygd bilen. ps.Har dere bil og førerkort? Eller sitter dere her å synser hele døgnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Var vel ikke så mye negativt som kom frem her etter min mening. Man får jo tolke det som man vil men synes det er så mange som er hårsåre og klikker totalt dersom man spør om noe rundt en bil. DEt som er fint med å spørre er at man får flere syn bare samme sak så kan man heller vurdere hvordan man vil tolke dette og ha et greit utgangspunkt før man eventuelt ringer eieren av bilen. Jeg synes bilen ser emeget pen ut og om den har liggi på autobanen i 270 i perioder trenger ikke det å ha noen betydning. Men dersom bilen varver 6500 o/min fra kald hver eneste dag vil det selvsagt ha betydning for varigheten på motor. Men da fikk man hvertfall klart opp i hvem som er bygger av bilen Og videre kan man spørre hvordan den ble bygget opp og om den ble godkjent ombygget? Fått litt oppklaring på PM og sier hjertelig takk til disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå