Astri Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 ååå, det såg kje bra ut... Va jo mye kjekke saker på den og akuratt passe clean... Håper du finner lysten til å bygge en like pen bil igjen...
Mr.Silver Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Kondolerer... ikke noe særlig når slikt skjer... Skjønner den med ruta Taket mitt så fikk det for ett par vintrer siden når jeg gikk i grøfta med E30`n.
Der Barockengel Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Underkjølt veibane. Pass godt på den nakken din framover.
Hyggmaister Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Kondolerer så mye... Bra slag du ga ruta foresten - kanskje vi skal sparre?
S.Hafsmo Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 blir bilen skrotet eller skal du selge delene? evt. bygge ny E34?
Gjest Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 huffda, skjer så fort også, men bra det gikk bra med deg da
Hansh Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Kondolerer! Underkjølt regn er skumle greier, men har heldigvis bare hatt problemer med det til fots så langt i år.. (aldri skadet bilen pga. det heller da..)
Ad|oS Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Kondulerer! Knuste min egen bil i vår, og det var ikke noen god opplevelse... Er hadt i begynnelsen, men det går over etterhvert.
Azeton Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Såpass ja, Bilen var utrolig fin ihvertfall! HÅpeåper du får den i stand igjen
Lars89 Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Kondolerer! Alt skjer så sykt fort når det smeller!
Vmaxx Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Kondolerer! Bra det gikk bra med deg! Alltid trist å se en skadet E34, det blir ikke akkurat flere av dem... håper du kommer til å kjøpe en ny E34 og gjøre den like fin! Sikkert en del der ute som trenger å reddes...
burny_ Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Kjedelig. Alle som ødelegger biler det er brukt mye tid på (det ser ut som om du eller en annen har brukt mye tid på bilen) har jeg sympati for.Forsikring ? Håper jeg ikke vrir gaffelen i låret ditt nå ,men..... Har kasko på E34'n vi. Koster ikke så mye ekstra pr år. Tips til alle andre med E34. Sjekk hva kaskon'n koster før dere velger det bort. NB. Dette var et tips til andre , og ikke dritt til deg. Jeg håper av alt jeg har at du kommer fint ut av denne ulykksalige hendelsen , og jeg håper du kan få igjen bilen din uten "ekle" ekstrakostnader. Delkasko: 8000kr Fullkasko: 25000kr....... =( Synd med bilen din! Såg ut som en fin e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå