Torek Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Hele bilen var rå. Grillen var grei, kjekt med litt forandringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Det nederste bildet der er bakgrunnsbildet mitt på jobb. Vannvittig rå bil i mine øyne, men jeg tror den er for liten til å bli en 6-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Likte bakenden, men syntes fronten ble litt rar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 kjeda meg litt så lagde et litt breiere forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 hehe overkill? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Scheise, denne var rå. Håper virkelig den blir helt lik som på bildene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 absolutt godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Skamdeilig bimmer der fra alle vinkler uten at den kunne ha andre nyrer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 på det siste bildet var den grom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Strøken endelig fått eksosen litt fra hverandre som E 46 M3 skulle hat, M3 E46 er perfekt bak, så det der er bare vås Jeg assosierte også med Aston Martin bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 jeg synes den minnet litt om e31 bakfra, uten at det er særlig dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Litt mer "csl-look" på den bakluken og bakenden hadde vært perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tim Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Skal dere photoshoppe den, så gjør noe med de grisestygge nyrene heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Lekker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Va tøffe med det utseende ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå