Gå til innhold

Rettsak

325i!
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjipe greier. Sånne gamle folk har rett å slett ikke et liv. Begynner å hate de som faen, trege i trafiken, shoping sentera, butikker. HAr felles garasje med minst 15sånne uten et liv.

Er moren og faren din i samme kategorien eller...? :?

Nei, faktisk langt derifra. Hadde de sett noe sånt hadde de sikkert sagt "disse ungdomma e jo helt galne" og ledd av det, men ikke tatt og ringt politie osv.

Sånne folk som anmelder, har fritidsproblemer. Og selv har de sikkert gjort mye fannskap når de var yngre. Det er jo selvfølgelig folk som ikke sjønner hvor grensa ligger. HAdde han kjørt fort i en boligstrøk hadde ikke jeg gadda å komentere i tråden her i det hele tatt,for at da hadde han fortjent å bli anmeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kan ikke fordra folk som kjører for fort eller "råner" litt. Det er tydelig at de allerede har dette langt opp i halsen, og da skal det ikke så mye til.

Det har jeg sett flere ganger. F.eks hvis jeg gir gass i 1. eller 2. gir og akslererer fort oppi 60 kmt i 60-sona (eller 50-sona) så vil noen gamlinger snu seg forskrekket og vifte med armene for å få deg til å roe ned, fordi de innbilder seg at du har kjørt i 250 pga lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har ikke jeg lest alt som er sakt her :) men stiller du opp me 1531 venner å sier du satt å spiste popcorn eller var en annen plass :) et elleranet :) så blir det ord mot ord :) deres ord er ikke sterkere en ditt :) slik er reglene

blir jo for domt du kan jo da anmelde alle du vil å få me deg noen venner å vitne:) så skal naboen plutseligt få bor for blotting ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har antydet tidligere; hvis trådstarter har gitt den samme forklaringen i telefonintervjuet med politiet som han har gitt her - dvs. at han var på vei til fergen og fikk sladd i rundkjøringen - er det nok dette politiet har basert sin beslutning om å ilegge bot på. Sladding er ulovlige greier som man vil slå ned på...

Hvis man ønsker å gå videre med denne saken, er det vel naturlig å vurdere om man skal trekke hele forklaringen tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojda leste ikke det jeg.sry men si du er var presset å under stress ikke vær dag du får telefon fra "kongen" fynker fint om ikke alle blåmennene i byen har deg på hurtigtasten på mobiltelefonen. har fynket en del i denne gården hvertfall. men har sev tatt meg en sjip ferie ufriviligt etter rettsak. Gøy det :) men trekk forklaringen din å si at den "sladden" du sa du fikk sa du pga du så det som eneste muligthet noen kunne oppfattet det som "spinning" men du kan selv ikke huske noe unormalt med kjøringen din. men de er flinke til å vri å vende på det å vil sikkert ha det til at du alltid råkjører siden du ikke så noe unormalt med den kjøringen..de kan være noen forbanna svin. er jo forsatt det samme som om at naboen blotta seg en dag han var i hagen å grilla i shortsen sin. de har ingenting på deg om du nekter :)

ble mye rot å vas dette men håper dere fårstår tegningen min :) er ikke så flink til å tengne men :)

GiljeN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

somsakt bare å nekte , jeg ble filmet når vi herjet på en parkeringsplass. men videon kunne ikke brukes som bevis i en rettsak siden det var en privatperson som hadde filmet. Politiet i mandal iallefall er på hugget, her om dagen ble jeg kalt inn til avhør, de hadde sett meg i byen og kjørt alt for fort. ( bilen min står hjemme med knust clutch) Hater de folka, bare ute etter å ta folk uansett hva det måtte koste.

Ellers hadde vi en betong jobb i forje uke for politiet, skulle kutte ut større luke, da begynte han ene å mase om hvor jeg hadde vært igår og osv osv. da ble jeg forbanna og sjelte han ut og sa at jeg var på en jobb her. og ikke er får at du skal stå å snakke dritt ,forbanna snut jævel. så rødt da. så ja bare å nekt nekt nekt, ligger bare i kjeften på de jævlan. ja nå virket jeg sikkert litt fordomsfull :P men er sånn de e i mandal med folk som kjører bmw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

somsakt bare å nekte , jeg ble filmet når vi herjet på en parkeringsplass. men videon kunne ikke brukes som bevis i en rettsak siden det var en privatperson som hadde filmet. Politiet i mandal iallefall er på hugget, her om dagen ble jeg kalt inn til avhør, de hadde sett meg i byen og kjørt alt for fort. ( bilen min står hjemme med knust clutch) Hater de folka, bare ute etter å ta folk uansett hva det måtte koste.

Ellers hadde vi en betong jobb i forje uke for politiet, skulle kutte ut større luke, da begynte han ene å mase om hvor jeg hadde vært igår og osv osv. da ble jeg forbanna og sjelte han ut og sa at jeg var på en jobb her. og ikke er får at du skal stå å snakke dritt ,forbanna snut jævel. så rødt da. så ja bare å nekt nekt nekt, ligger bare i kjeften på de jævlan. ja nå virket jeg sikkert litt fordomsfull :P men er sånn de e i mandal med folk som kjører bmw.

seriøøøøøøøøøøst

folk bryr seg ALT for mye med hva vi bilintresserte gjør på parkeringsplasser.. det gjør meg frustrert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste rakst igjennom tråden her så kan være det allerede er blitt forklart. Men hvordan har de funnet ut at det var deg som kjørte? Har de sett reg.nr og anmeldt bilen din?

Litt dumt at de vet at du kjørte bilen på det tidspunktet og forklart at du var på vei til fergen. For da kunne du brukt det mot vitnene "Kan du være 100% sikker på at det var faktisk meg som kjørte bilen?" Enhver tvil skal jo komme deg til gode... Så du bør sette deg ned å tenke over noe som kan være et tvilstilfelle som vitnene mest sannsynlig ikke kan bekrefte 100%.

Er alltid kjipt med slike ting.. for uansett om du er skyldig eller ei så skal du aldri være sikker på hva som kan skje i en rettsak. Tror nok at en samtale med en advokat vil være det lureste... men så er jo ikke det gratis heller.

Håper det løser seg. Og evnt lykke til i en rettsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...