Gå til innhold

Min svarte BMW e39 [TIL SALGS!]

DanielMK
 Share

Anbefalte innlegg

Litt problemer med opphengene (gummigreiene). Dei hang som pokker og var ikkje veldig elastiske. Så det tok litt tid å få på plass opphengene på den nye potta ja. Men ellers gjekk det knirkefritt :)

Brukte berre ei eksosklemme (67mm, men skulle hatt litt større..), og klemte nye potta utenpå den gamle. Litt snitting med vinkelsliper måtte til, for å enklere kunne snøre potta ihop rundt den nye. Brukte og noko pottesmøring som eg smurte mellom nye og gamle potta, som "eser ut" når det blir varmet opp og gjer det heile tett.

Du fikk ikke med overganger altså? jeg fikk med ett par overganger + rørklemmer til min potte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt problemer med opphengene (gummigreiene). Dei hang som pokker og var ikkje veldig elastiske. Så det tok litt tid å få på plass opphengene på den nye potta ja. Men ellers gjekk det knirkefritt :)

Brukte berre ei eksosklemme (67mm, men skulle hatt litt større..), og klemte nye potta utenpå den gamle. Litt snitting med vinkelsliper måtte til, for å enklere kunne snøre potta ihop rundt den nye. Brukte og noko pottesmøring som eg smurte mellom nye og gamle potta, som "eser ut" når det blir varmet opp og gjer det heile tett.

Du fikk ikke med overganger altså? jeg fikk med ett par overganger + rørklemmer til min potte.

Nei, fekk ikkje det :S .. dårlig av koed.no som har blitt skrytt høøøøgt opp i skyene av alle folk .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sagingen i bakfangeren var eigentlig den største jobben, hehe .. tok litt tid før eg fekk det som eg ville ;)

Gadd ikkje spandere på m5 bakfanger endå, då det er anna eg må prioritere! Vart uansett veldig fornøyd med resultatet :)

-Ops, det blei 3 poster etter kvarandre ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fekk ikkje det :S .. dårlig av koed.no som har blitt skrytt høøøøgt opp i skyene av alle folk .

Synes Koed er bra jeg da, men jeg bestillte potta fra Larkspeed.com fikk den da litt billigere pga moms Refund, altså jeg betalte kun den Norske momsen ikke den Engelske, ble fornøyd med kjøpet og bestillte likegodt fullt Powerflex foringsett hos dem, dette var gjennom Ebay så da gadd jeg ikke spørre om moms Refund, eller tax refund som det heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada har ingenting imot Koed ;) Men rart at du fikk med overganger og kliper, og ikkje eg .. hm.

Vet ikke om du så den forrige posten min, men jeg bestillte fra dette firma:

http://www.larkspeed.com/

De er i England, Scorpion pottene lages forøvrig i England, kanskje de har bedre kontakter enn Koed ikke vet jeg, men de har uansett holft på i 25 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ja godt mulig det :)

Fekk no på potta til slutt, uten overganger ;)

Sei ifrå når du har montert potta da :) Kjekt å få tilbakemelding og synspunkter på produkter osv :)

Hehe, skal gjøre det, men vet ikke om jeg monterer før eller etter at jeg har fått lakkert M-Fangerne, har ganske mye mods som skal på bilen denne våren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Noen nye bilder frå ein cruice/shoppe tur til Bergen :)

(bilen var nyvaska når eg reiste frå Voss.. litt over 1 time på vegen, så var den møkkete slik som på bildene :evil:

(mobilkvalitet ..)

Og ja, nå har eg bytta til sommersko forrestten :D8)

3tu2v2y0qwicua5v52em.jpg

rjihnvkm1kb9ikjadchq.jpg

vo5veyej7t4yhoeosew6.jpg

pf8sz09uqcubclgn2rtd.jpg

nmr0zrlms5b4ncfpavba.jpg

(Og så var eg og dama innom akvariet og såg på DENNE karen .. Dæven den var svær.. to nye krokodiller som var komt der. Og denne typen krokodille dreper meir mennesker enn alle krokodillesortene til SAMMEN .. (ca 200 mennesker kvart år blir drept av disse)

.. vanskelig å se på bilde, men dei var godt over 2m lange

9h0huz21vcmzj73o0qk0.jpg

Daniel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Nye Hella lykter ankommet :) Det blei ein heeeilt ny bil med nye lykter ! Valgte å ha av øyeskyggene, syns det blei meir clean og finere.

30010lohzf3urzixmyse.jpg

tenkte å kanskje bestille meg grill med chrome rundt og med svarte riller.. Hadde det blitt finere ?

Konfilter er under bestilling, men finn ikkje eit komplett sett med powerblanket og heile pakka til e39? .. Hmm.. Så må bestille fleire deler, og eg har lite peiling på kva eg skal bestille for å få alt til å passe .. HJELP !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...