Mikael Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Flott bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Takk for tilbakemeldingene! Det varmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 14 april er dagen for fiksing av bulkene, bestilte det i dag. Så da er det bare å slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Nærmer seg hjemreise fra jobben, har i den anledning bestilt noe snacks til kommer hjem - M-tec 4500K xenonkit, til Fjernlysene. - LED pærer til parklysene og skiltplatene. - Nye LED baklykter, Se bilde. - Audio/Video adapter til DVD spiller - TV Free, Watch and Drive. - Ny titanium Grill, isteden for Chrome. Dem nye baklysene: Kom over et nesten komplett understell til X5 med sportsunderstell i tyskland, samme delenummer som jeg har med sportsunderstell. Dempere fremme og bak inkl. fjærer fremme. Fikk det fordelaktig så jeg tenkte det kunne være kjekt å ha, det er ikke akkurat billig her hjemme. Dette settet var tatt i fra samme årsmodell, kun gått 6000 km. Merkelappene henger fortsatt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Litt oppdaterte bilder etter jeg har montert litt diverse. LED lyktene og Grillen gjorde seg meget. godt lys i LED lyktene selv om det ikke vises på bildene. Ettermonterte og Xenon fra M-tec i fjernlysene, dette anbefales utrolig godt lys! LED til park og skiltlysene gav jeg meg på da det blev feilmeldinger. Monterte og DVD på orginal naven dette fungerer utmerket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Ble fint dette Baklysene ble veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 Ja det blev ikke så værst! Hva er det du har under fronfangeren din? Og hva koster noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Litt mer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Litt mer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Smakfull X5! Er akkurat som jeg selv ville ha gjort hvis jeg hadde eid en Titannyrer blir pent! Men håper du har andre sommerfelger? =) Vurdert solfilm foran og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Utvilsomt finere med Titan nyrer, har prøvd alle nå Når det gjelder sommerdekk, er det dem 19"Y Eike felgene med noen voldsomme Michellin Diamaris på. Jeg mener at disse felgene er meget fine på X5 E-53! Når det gjelder solfilm, det har jeg faktisk ikke tenkt på, på denne bilen:-) Denne har jo klimakomfortrute fremme, faktisk en god del toning i frontruta! Så det er bare dem 2 fremrutene igjen, så det skal jeg ha i bakhodet. Takk for tipset og kommentarene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Om du kobler på en effekt motstand på ca 33 ohm 25watt i parallell på skilt lysa. Så skal du ikke se bort fra at feilmeldinger blir borte Ellers syns jeg dette var en flott X5 dette, vurdert nyere frontlykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Om du kobler på en effekt motstand på ca 33 ohm 25watt i parallell på skilt lysa. Så skal du ikke se bort fra at feilmeldinger blir borte Ellers syns jeg dette var en flott X5 dette, vurdert nyere frontlykter? Det har jeg hørt om, loddes denne motstanden mellom polene da eller? JA jeg har vurdert det, men slitter litt iom. det er xenon orginal. Vet GS har et sett hvor man flytter over dem orginale ved hjelp av medfølgende adapter. Det hadde gjort seg med angel eyes og klarglass, selv om jeg er fornøyd med dem jeg har. Har du noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Ja kobler mellom + og en til jord for eks. LEDsa har for høy motstand så check kontroll tror pærene er defekt. Med en effektmotstand mellom så tror den at pæra er der De effekt motstandene har kjøle element på. Vet ikke så mye om X5 egentlig. Men har sett den du har med nye angel eyes og xenon, blir jo litt "nyere" med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Om du kobler på en effekt motstand på ca 33 ohm 25watt i parallell på skilt lysa. Så skal du ikke se bort fra at feilmeldinger blir borte Ellers syns jeg dette var en flott X5 dette, vurdert nyere frontlykter? Litt OT, men tror du E36 med check control gir feilmld på dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå