Gå til innhold

Min bil--> 03 BMW X5 3,0 dA E-53

Chris A
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nærmer seg hjemreise fra jobben, har i den anledning bestilt noe snacks til kommer hjem :-)

- M-tec 4500K xenonkit, til Fjernlysene.

- LED pærer til parklysene og skiltplatene.

- Nye LED baklykter, Se bilde.

- Audio/Video adapter til DVD spiller

- TV Free, Watch and Drive.

- Ny titanium Grill, isteden for Chrome.

Dem nye baklysene:

sbxoqqja3v5flqqzuvpy.jpg

Kom over et nesten komplett understell til X5 med sportsunderstell i tyskland, samme delenummer som jeg har med sportsunderstell. Dempere fremme og bak inkl. fjærer fremme. Fikk det fordelaktig så jeg tenkte det kunne være kjekt å ha, det er ikke akkurat billig her hjemme. Dette settet var tatt i fra samme årsmodell, kun gått 6000 km. Merkelappene henger fortsatt på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Litt oppdaterte bilder etter jeg har montert litt diverse. LED lyktene og Grillen gjorde seg meget. godt lys i LED lyktene selv om det ikke vises på bildene. Ettermonterte og Xenon fra M-tec i fjernlysene, dette anbefales utrolig godt lys!

LED til park og skiltlysene gav jeg meg på da det blev feilmeldinger. Monterte og DVD på orginal naven dette fungerer utmerket!

zhx3zfgoea3df0vavgne.jpg

yjqsquyjw2aefgtcjfy8.jpg

hamw8ukc64ldxnj3ohzc.jpg

h5s873ajpnwom9xyjoro.jpg

0e9w23ht99g7rahs7bkr.jpg

m9gvqiux2epvwqrzyeyo.jpg

erizf312bpi4pkyw2vfn.jpg

oelvj5i2wyr9hzlyrfgp.jpg

m3k9uial9y5q72wxfw78.jpg

7wkjvy5d62mxqijedvk1.jpg

kd1nku1eyedz2xrkkzb9.jpg

d391xmktl9ge98og5snq.jpg

65zisgl8fq2j9ao5f15r.jpg

8uqh963h7rgegzcwhc3t.jpg

tos87ly96r0ryrc37045.jpg

3jjxfeq8jpwzvk692lx8.jpg

91kaxewwu0co71iypny9.jpg

j6t87vmazche75xrjbzg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvilsomt finere med Titan nyrer, har prøvd alle nå :-) Når det gjelder sommerdekk, er det dem 19"Y Eike felgene med noen voldsomme Michellin Diamaris på. Jeg mener at disse felgene er meget fine på X5 E-53!

Når det gjelder solfilm, det har jeg faktisk ikke tenkt på, på denne bilen:-) Denne har jo klimakomfortrute fremme, faktisk en god del toning i frontruta! Så det er bare dem 2 fremrutene igjen, så det skal jeg ha i bakhodet. Takk for tipset og kommentarene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kobler på en effekt motstand på ca 33 ohm 25watt i parallell på skilt lysa. Så skal du ikke se bort fra at feilmeldinger blir borte :)

Ellers syns jeg dette var en flott X5 dette, vurdert nyere frontlykter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kobler på en effekt motstand på ca 33 ohm 25watt i parallell på skilt lysa. Så skal du ikke se bort fra at feilmeldinger blir borte :)

Det har jeg hørt om, loddes denne motstanden mellom polene da eller?

JA jeg har vurdert det, men slitter litt iom. det er xenon orginal. Vet GS har et sett hvor man flytter over dem orginale ved hjelp av medfølgende adapter. Det hadde gjort seg med angel eyes og klarglass, selv om jeg er fornøyd med dem jeg har. Har du noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kobler mellom + og en til jord for eks. LEDsa har for høy motstand så check kontroll tror pærene er defekt. Med en effektmotstand mellom så tror den at pæra er der :) De effekt motstandene har kjøle element på.

Vet ikke så mye om X5 egentlig. Men har sett den du har med nye angel eyes og xenon, blir jo litt "nyere" med dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men tror du E36 med check control gir feilmld på dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...